Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Včera jsme se vrátili z RF - Samara, (byli jsme se podívat na Brazílie - Mexiko) a mám dojem, že Rusové mají dneska zcela jiné starosti, "než bádání o obětech stalinismu."

:-)

2 2
možnosti
Foto

Souhlas. Nenamočit se s policií, nebýt zbytečně obviněn, prostě držet hubu a krok. Ale hlavně že báťušku Putina obdivují a mají radost z toho, že se jich všichni zase bojí.

6 0
možnosti

A54n36n35a 44Č47e88r18n67á

4. 7. 2018 17:35

To je ve všech postkomunistických blbákovech. A u nás je to ještě korunovaný nejenom komunisty u Ústavního soudu, ale i vysokým vyznamenáním řediteli komunistického koncentráku v Minkovicích komunistou Zemanem.

Jsou zpátky...

7 2
možnosti
LU

"kde více než 99% soudních procesů končí odsouzením obžalovaného"8-o;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
MD

Dal jsem karmu. Vase neutuchajici starost o prosteho jednotliveho ruskeho cloveka me dojala.

7 0
možnosti
Foto

I75v69a45n 29M42a35r17e24k

4. 7. 2018 17:37

Me dokonce k slzam. ;-(;-(;-(

5 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz