Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To snad ani není politická strana, ale sekta jednoho muže. Okamuru znám i z jeho aktivit z cestovního ruchu a musím říci že je rozhodně nebezpečím. Pro demokracii, národ, pro všechny. Ode mě karma.

16 3
možnosti
PL

Jistě, souhlas. Okramura je potenciálně nebezpečný populista. A ten potenciál je dost vysoký.

Obávám se, že v příštích volbach sebere část hlasů, které ztratí ANO a ještě posílí.

5 0
možnosti
PL

Jo. Souhlas.

PS: Kdybyste nebyl stejně ukřičený jako Okamura, stejně jako on nevybíral ve svých blozích ta fakta, která se vám účelově hodí a nepromázaval diskuze... I vy vlastně křičíte chyťte zloděje.

8 0
možnosti
JZ

Já si na svých blozích mohu psát co chci a diskuse si řídit podle svého. Já si nestěžuji, že mně někde něco neotisknou a nebráním nikomu ve vyjadřování názorů jinde. Cenzura by byla, kdybych bránil obecně ve zveřejňování jiných názorů. Kdo to nechápe, jeho problém.

6 3
možnosti
Foto

Ta zkratka SPD neznamená Strana přímé demokracie, ale Svoboda a přímá demokracie.

8 0
možnosti
VV

Ja bych mek jine vysvetleni, ale to by bylo jiste za sto icek.

4 2
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz