Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Doporučuji psát méně, ale kvalitněji. Čekal jsem, že bude zmíněn i Putin. Tak snad příště!

16 2
možnosti
Foto

doporučuji méně čekat a více přemýšlet....;-)

8 4
možnosti
PK

Srovnávat bouře proti AM související s masovou nelegální migrací a například pietní akt za rok 68, kde nešlo o pietu, ale o vyjádření nenávisti k AB,to je hodně mimo mísu. V D mám hodně přátel a i ti z bývalé Wessi se začínají hodně ohrazovat proti migrační vlně. Co se týče AB, lidé mohou proti němu pravidelně demonstrovat před úřadem vlády, nikdo je nezatkne. ale poplivat pietní akt , to je skutečně lépe tyto akce nekonat a zapomenout na historii...Rv

19 1
možnosti
RS

Proč si Babiš začal dělat z pietního aktu předvolební agitku?

0 1
možnosti
TB

Jak můžete poznat, že to jsou ti samí? Víte aps9no jednom takovém?

3 0
možnosti
PK

protesty proti vládě Andreje Babiše by měla rozhánět policie, jak jsem se také dozvěděl na webu.

Zdroj:https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=677499

Mohu poprosit odkaz ? Díky .

3 0
možnosti
PL

Zieglerovská klasika. Opět z nějakého okrajového minoritního jevu děláte "případ" a generalizujete. To vše s cílem odvádět pozornost od skutečného jádra problému.

Ostatně těžko říct, co jste vlastně chtěl napsat, to nevíte ani vy sám. Zase jste pomotal dohromady co se dalo. Prostě typický váš článek-pejsek a kočička pečou dort. Vy pseudopublicisto.

15 3
možnosti
PK

Pane , Vy jste totálně mimo !!!

Mícháte jablka s hruškami.

Udělejte si v to pořádek , ve vlastním zájmu . Rv

13 11
možnosti
HM

Je to v přádku ... to Vy jste nic nepochopil . .. ;-O

12 6
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,82
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz