Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To máte z toho, že jedete poznávat cizí zem a zapadnete do hotelu. V AirBnB či jiných homestay aktivitách spíte u domácích, kecáte s domácími. A pak se ani nemůžete hádat s ostatními o tom, jak se Rusáci či Češi chovají v hotelu, protože to neznáte. Co jsem já potkal na svých cestách Rusy či Čechy, byli v pohodě. Jediný problém byl v tom, že Rusové jsou zvyklý jezdit na jedno místo a to změní k obrazu svému.

Kdysi dávno mi v Mongolsku jsme se ptali průvodce, jací turisté jsou nejnepříjemnější. Když jmenoval Izraelce, docela mě jeho antisemitismus rozesmál. Když jsem to pak na svých cestách slyšel od více průvodců, byl to docela důvod k zamyšlení. Když jsem konečně vyrazil sám do Izraele, byl jsem na to docela zvědavý. No, musím říci, že méně příjemné lidi než jsou Izraelci jsem ještě nepotkal, a že jsem toho procestoval celkem dost.

4 3
možnosti
VH

Slyšel jsem, jak změnili k obrazu svému Pattayagrad (dříve Pattaya).

Prý mazec, takže když bývám v Thajsku, tomu ruskému městu se zdaleka vyhýbám.

Jedna historka:

Kamaráda se tam jedna Ruska zeptala, odkud je, když jí řekl, že z ČR, tak ona na něj: A što ty zděs? Eto naše!!!

V září jsme byli v Bulharsku, kde v hotelu bylo ubytováno i dost Rusů a kromě toho, že opravdu byli trochu balvánci, žádné větší problémy s nimi nebyly.

0 0
možnosti
MK

Nejhorší skupina turistů. Španělé , Francouzi,Rusové. Řekl bych, že Francouzi Rusy předhánějí. Na dovolených se skupinou francouzských turistů jsem přišel o iluze, že se jedná o kulturní národ.

5 3
možnosti
JN

Ono je všude něco.

Kdysi jsem byl s partou kamarádů na Kavkaze. Když jsem pak doma ukazoval fotky (na fotkách málo lidí, jen kopce a kamení), jeden známý prohlásil, že on by nemohl jet na dovolenou do Ruska, protože dle jeho názoru jsou Rusové nekulturní věčně ožralá hovada. Já jsem mu pravil, že právě toto je důvod, proč nikdy nepojedu do Chorvatska a jiný kamarád prohlásil, že v Itálii byl jednou a do smrti mu to stačí. Důvod tentýž.

Ale na dovolenou ve Francii rád vzpomínám.

1 0
možnosti
JN

V Izraeli jsem nikdy nebyl, ale Váš referát ve mně vyvolává vzpomínku na chování východoněmeckých turistů v pražské MHD. Ale to už je cca 30 let. Ale podle zpráv v TV se tak někdy chovají turisté z Anglie.

A taky si vzpomínám na těch pár let, kdy jsem bydlel v ubytovně jednoho strojírenského podniku v Praze. V sousedním pokoji zleva bydlela parta kopáčů z východního Slovenska, všichni byli příslušníci stejné národnostní menšiny. V sousedním pokoji zprava bydlela parta dobře placených vysoce kvalifikovaných montérů z Polska. Jedni z nich byli věčně opilí a v noci hluční a o víkendu za nimi jezdily početné rodiny, které neměly ani základní hygienické návyky.

Hádejte, která z těch dvou skupin to byla.

1 1
možnosti
PS

Pokud vybíráme hotel tak jedno z nejdůležitějších hledisek je přítomnost/nepřítomnost Ruských "turistů". Jejich chování připomíná zvířátka, popravdě každý kdo zažil Ruského turistu u Švédského stolu má jasno.

28 0
možnosti
SN

:-)......Pane Skřivane, plul jsem lidí z Petrohradu do Švédska. Totéž jsem zažil s turisty polskými. Po snídani přešli dva z personálu lodi a napomenuli je, aby se to víckrát neopakovalo. Zřejmě to nebude ojedinělý jev!

1 4
možnosti
PL

P93e39t58r 94L84a29n10g25e64r

27. 10. 2018 10:42

Tak jsem se těšil na krásné reportáže z Izraele a nic. Opět Rusáci. Prostě klasický ustěžovány Ziegler. Nulový nadhled, nulové charisma, jen samé stězování si.

8 29
možnosti
Foto

pokud jste se těšil, tak si tam zajeďte a pak nám napište krásné reportáže a hlavně si v nich nestěžujte, budu se těšit ...

10 3
možnosti
PP

"By měli být nejdříve poučeni, jak se mají chovat v cizině.

u nás ruští servismeni házeli použitý toaletní papír na záchodě do koše, jak byli zvyklí doma, a když nám to vyděšené uklízečky řekly, tam jsme jim to předali a oni nám vytkli, že jsme jim to měli říci dříve. Zajímavé je, že tento problém se týkal jen Rusů, s nikým jiným z Asie problém nebyl.

8 0
možnosti
DP

Ale i lidi z Latinske Ameriky, jeste neznali evropskych pomeru, take hazi toaletni papir po pouziti do kose. Ve vetsine zemi Latinske Ameriky je to nutne, potrubi je uzke a toaletni papir muze dost snadno ucpat potrubi, jak sme se presvedcili v Bolivii, kde se turistum z Belgie podarilo toaletakem ucpat odvod ze zachodove misy v hotelu, kde jsme bydleli.

2 0
možnosti
Foto

Zážitky dost podobné popisovaným mám i já. I to cpaní jídla u snídaně do tašek. Dlužno však přiznat, že to jsem registroval (byť v menší míře) i u dalších občanů východních států, žel včetně našich.

7 0
možnosti
Foto

O46t93a40k41a67r 96S10e45k90l

27. 10. 2018 8:17

njn, já mám bohužel zkušenost obdobnou s kolegou , akademicky vzdělaným.... na služebních cestách vždy na hotelu z pokoje odebral všechny mydélka , šampóny , popř šicí potřeby s tím , že je stejně zaplatil....a) platila je firma , b) je to poněkud chucpe , obzvlášť ,kdy jsme v případě nouze měli čtyřlůžkový pokoj pro dva a on vyčistil všechny noční stolky.

Já se styděl , ale to je tak vše , co jsem s tím mohl dělat:-(

6 0
možnosti
Foto

Bohužel já mám podobné, ba ještě horší zkušenosti z USA ale i z Izraele. Jenže to bohužel platí proto, že ty zkušenosti nejsou s Rusy ale s Čechy. V USA je notoricky známo jejích chování, když přijdou do tzv " All you can eat " bufetu, kde za jednu cenu můžete jíst co hrdlo a žaludek ráčí. Krajanská vynalézavost dosahuje kvalit fešáka Huberta, ze stejnojmenného filmu, kdy někteří přicházejí s plastikovými sáčky v kapsách, které plní u stolu jídlem, a to si pak odnášejí domů. Takže asi tak. Stejně jako v minulosti vás musím poprosit, abyste svou nenávist ke všemu Ruskému trochu krotil. Ono to totiž občas znehodnocuje vaše jinak zajímavé blogy.

10 4
možnosti
Foto

I97v61a90n 24M48a49r37e26k

27. 10. 2018 7:43

Tak to jste si zde dovolil trošku moc p.Braune, zde je totiž"svatá" povinnost nadávat na Rusy!

Jinak ale souhlas,koluje i pár hezkých vídeí, z nichž "nejhezčí" je košt klobás ve vesnici na jihu Čech, který dává za pravdu vašemu příspěvku.

2 15
možnosti
Foto

A to je nějaká novinka? Že vy jste poprvé vyjel za hranice všedních dnů?

3 2
možnosti
JZ

J77a41n 62Z25i12e53g92l78e64r

26. 10. 2018 22:12

To není, ale je třeba to připomínat.:-)

3 1
možnosti
OK

O51t37a 14K37i50n72c

26. 10. 2018 21:12

Mám s nimi úplně stejné zkušenosti. Před lety v Tunisku vždy ráno, když jsem chodil fotit východ slunce, byli na pláži dva ruští turisté, kteří obsazovali lehátka a slunečníky (lehátka a slunečníky byli v ceně zájezdu) pro celou ruskou výpravu, o předbíhání v jídelně ani nemluvě. Loni na Krétě v Malii v jídelně kromě předbíhání a obsazování některých stolů po celou dobu snídaní, obědů či večeří bylo u nich zvykem, že v rámci all inclusive si nandali plné talíře všeho možného, snědli toho sotva polovinu a mnoho jídla si brali do tašek s sebou. Na jejich předbíhání dost platilo jednoduše je odstrčit se slovy sorry. Letos ve Scale v Kefalonii jsem měl trochu obavy, jak se budou chovat angličtí turisté (kterých tam bylo několik stovek) v době, kdy hrálo jejich národní mužstvo zápasy mistrovství světa ve fotbale, ale chovali se naprosto v pohodě. Ale těch několik málo ruských turistů, co tam trávilo dovolenou na sebe upozorňovali hlučností a nepořádkem na místech kde se vyskytovali - vyhazování odpadků na pláži nebylo u nich nic neobvyklého. Byli jsme také svědky toto, že se snažili z taverny odejít bez zaplacení, ale místní Řekové si to s nimi na místě tvrdě, ale spravedlivě, vyřídili.

23 0
možnosti
EK

E91v39a 80K94y44s31e81l81á

27. 10. 2018 23:08

Hm, a já mám také z Kefalonie, špatnou zkušenost s Anglánama, v jednom tahu opilý a uřvaný... No a co, každý máme nějakou zkušenost, jen nechápu proč se hned musí zobecňovat a dělat z toho závěry.

3 1
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,01
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz