Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kuba je můj dlouholetý kamarád a před časem jsem si s ním volal ohledně trestního oznámení na mě, když jsem v našem městečku označil jednoho estébáckého lumpa, kandidujícího do zastupitelstva, za agenta STB. Byl jsem vyšetřován, trestní oznámení bylo po podání vysvětlení odloženo. Dnes je Kuba v podobné situaci a já mu moc fandím! Zaslouží si podporu. Lumpové, kterých se i v diskuzích na iDnesu objevuje stále víc a víc vystrkujou rohy. Není divu. Bolševik na hradě. Estébák ve strakovce.....dříve nemyslitelné je dnes normální. Trošku mě zaráží kde jsou všichni ti "ochránci všeho dobra".....asi řeší lumpárny anarchistů na klinice místo toho, aby se věnovaly útokům na poslance ze strany bolševických zločinců. Holt je Janda z ODS, za ty se nedemonstruje....#Je suis Janda V[>-]R^

15 0
možnosti
DH

D73a49v37i52d 62H55o42r35á63k

10. 1. 2019 20:23

To jste demokrat pane Ziegler???

Přeci v demokratické společnosti by měli i tací lidé mít možnost uplatnění a tvorby svých dobrovolných spolků. Vždyť ty tady byly i za dob totality a normalizace. Jen vzpomeňte jak aktivně se do veřejného života zapojovaly spolky zahrádkářů, turistů, chovatelů drobného hospodářského zvířectva, dobrovolných hasičů a mnohé další.

Tak věřím, že i oni by mohli být přínosem dalšího rozvoje naší společnosti.

A navíc i pan Řezník ve svém níže uvedeném příspěvku uvádí pochopitelný důvod, proč bychom měli býti vstřícní a chránit okolní prostředí.

2 3
možnosti
JZ

Jsem demokrat. ČSBS nezakazuji. Pouze píší, co si o něm myslím.

11 0
možnosti
DH

D68a94v94i47d 61H64o46r79á32k

10. 1. 2019 20:25

Paní Jandová ten Váš příspěvek je opravdu příliš stručný.

Nestálo by za to upřesnit, s čím že je ten souhlas?

3 4
možnosti
JZ

Ne Petříku, mažou se příspěvky, které nejsou k tématu. A pokud nepřestanete spamovat diskuse, bude Vás to hodně mrzet.

8 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Vymírající živočišné druhy snad hájíme všichni. Na co bychom se pak chodili koukat do safari?

3 2
možnosti
VV

Divite se?

Jejich velitel je preci byvaly politruk PS a agent StB. Ocekaval byste snad neco jineho?

9 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz