Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I78v96a21n 26M40a51r39e15k

15. 1. 2019 19:33

Nevšiml jsem si, že by zde někdo "křičel" p.Jene. Věřím jen, že to byl jen mimořádný a ojedinělý počin a nestane se z toho pravidlo. Byl bych totiž nerad , kdyby se mi před autem nečekaně (třeba i omylem) objevil policejní vůz snažící se tak zastavit jiný dopravní prostředek. Osvobozující rozhodnutí pro p.Vaice ale vítám. R^

0 0
možnosti
JZ

Pane Marku, nevim nic o tom, že by policie takto stavěla lidi bezdůvodně.

8 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,19
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz