Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Příětě bude potřeba se lépe připravit, třeba přečíst nějakou dobovou učebnici dříve, než napíšete blábol.

11 3
možnosti
OT

To od vás fakt sedí.RvRvRvRvRvRvRvRv

6 4
možnosti
PK

Pane Ziegler v tomto bodě s Vámi nesouhlasím, na ZŠ jsme se v 60 letech o likvidaci židů v koncentračních táborech učili dosti dlouho a podrobně. A i filmů a inscenací,resp. dalších uměleckých děl bylo o tomto téma k dispo velmi mnoho. Holocaust nebyl určitě zamlčován a to i navzdory tomu, že komunisté spíše podporovali Palestince a Arabské státy, než Izrael.

13 2
možnosti
JZ

Já chodil do ZŠ v sedmdesátých letech a na SŠ v osmdesátých letech a utrpení Židů za holocaustu bylo zamlčováno a zlehčováno. Ty údaje v učebnicích jsou doložené a samotné tvrzení, že nejvíc trpěli za války komunisté je skandální.

4 5
možnosti
PK

Tak já chodil do školy od r.1952 do r.1964 (maturita) a nepamatuji se, že by se utrpení židů zamlčovalo, zmenšovalo. Něco jiného bylo hodnocení státu Izrael po počátečním "kamaráčoftu".

15 2
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,82
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz