Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J97a85k83u73b 97Š12o23l13c

13. 2. 2019 9:16

Cílem není ani manželství, ani adopce, ale pořizování si "vlastních" dětí. Dva otcové, odnos nějakou ženou, v rodném listě otec - otec a dítě je chudák bez matky. Nepřijatelné, i když bohužel už soudem schválené.

1 1
možnosti

Když budou dvě lesby, jedna se nechá oplodnit a dítě je bez otce.

Ono je lepší když dítě je chtěné a má dva otce, než katastrofy v jiných rodinách.

3 1
možnosti
JN

Jsem více než dvacet let šťastně ženat pořád se stejnou babou. Máme jednoh syna dospělého jednoho dospívajícího. Takže bych snad měl právo mluvit o tom, že manžleství je výhradně ..... I já si myslím, že pro homosexuální páry by se to mělo jmenovat jinak. Ale na druhou stranu, znám spoustu lidí, kteří mají několik dětí z několika nemanžeství a je obtížné se v jejich vztazích orientovat. Není vyjímečná rodina, kde má matka jiné příjmení než otec a děti mají taky různá příjmení.

Takže ty stesky nad "tradičním modelem rodiny" asi už můžem ponechat minulosti.

5 0
možnosti

Myslím, že máte mezi homosexuály stejné množství přátel jako já mezi Židy, cikány, mimozemšťany a černochy. Jestliže jsou čtyři lidé ze sta homosexuálové a slušná část z nich to o sobě neprohlašuje, musím uznat, že přátel máte zatraceně hodně.

Co se zákona týče, plně s Vámi souhlasím. Já osobně bych udělal odlišný trestní zákoník pro muže, ženy, děti, třetí pohlaví, mentálně hendikepované, fyzicky hendicapované a homosexuály. Také bych oddělil občanský zákoník. A mohli bychom také udělat ještě zvláštní zákoník pro cizince. Sice bychom měli osmkrát více zákonů, které by se lišily v pár slovech, ale všichni by byli spokojení. Nechápu lidi, co si myslí, že by zákony (a pravidla obecně) měli být jednoduché, srozumitelné a mělo by jich být minimum. To bychom mohli rovnou propustit 80 % úředníků ...

1 1
možnosti
PP

Ten titulek navozuje úvahu, že by mohli mít více, ale že jim to má stačit.

"Tak jestli jim jde o to, aby mohli po sobě dědit, nemuseli v případě soudů svědčit proti sobě, měli právo na informace o zdravotním stavu partnerů, tak proč ne, ať to mají."

To první a poslední citované v uvozovkách jde i bez registrovaného partnerství, závětí, plnou mocí, proč zaplevelovat právo dalšími zákony?.

A ty soudy? Co nepřidat do zákona, že i jako ženatý nemusím svědčit proti své dlouholeté a možná i vdané milence, se kterou se na úřadu řádně zaregistrujeme jako registrovaní milenci? Karel Janeček, David Rath, Radek John a další by byli určitě také pro.:-)

1 0
možnosti
MB

Čas od času seobjeví cosi rozumného. Odpískané obědy zdarma + Zákon Homo svazků. Osobně vidím a vítám posuv tolerantního vnímání společnosti - Obrovský pokrok z doby minulé! Nemám s tím žádný problém. Problém ovšem mám s Tvrzením, že Manželství může být jiný model = Než-li svazek muže a ženy. Svým způsobem pak žasnu nad kravinami nápadů. Pak jde o Svazek, který je Registrovaný. I považuji za docela zajímavé, že podporovatelem Zrovnoprávnění jsou Piráti - (Nějak mládežníky chápu). Nejde mi ovšem na rozum podpora ČSSD! Bez přehánení - Tak na koho ta strana vlastně vůbec cílí? Na matky samoživitelky, otce na MD, na sexuáulní menšiny? Svému voliči zakáží kouřit v krčmě + OSVČ je Parazit! Vážně, kdo je pro ČSSD vůbec koncovým voličem ? ... :-)

4 0
možnosti
Foto

Pane Bučku, podle posledních průzkumů to vypadá, že teď už asi nikdo.;-D

4 0
možnosti
ZH

Tak hlavně, že máte mezi nimi kamarád; vy jejich rozhodně nejste. Rv

1 0
možnosti
KN

Taky si to myslím. Mám kamarády - homosexuální pár, a moc bych jim přála, aby mohli uzavřít manželství, případně i vychovávat dítě, adoptované nebo jednoho z nich, protože by byli skvělí rodiče. Takže když někdo tvrdí, že je proti homosexuálním manželstvím a přitom má údajně mezi nimi spoustu kamarádů, velmi o tom údajném kamarádství pochybuju.

5 5
možnosti
Foto

Pěkně tu diskutujete. Já jsem heterosexuální muž, již 40 let šťastně rozvedený. Od té doby za těch 40 let jsem měl několik přítelkyň. Znovu jsem se však neoženil. Teď žiji celkem šťastně sám. Ne však docela sám. Mám plyšového Míšu (made in China) a mám ho moc rád. On mě myslím taky. Sedí na dressoiru hned vedle mého pracovního stolu a často mne sleduje. Mne těší, že teď nejsem sám. Občas ho i obejmu, to dělám rád a je to prý zdravé.

Nevím jakého pohlaví Míša je a je mi to jedno. Myslím si, že je to plyšový míša neutrálního pohlaví. Rád bych se s ním oženil!!Občas se mi nelíbí, když někde jsem otázán, jaký je můj stav a já musím říci rozvedený. To je také nesmysl, protože si myslím, že jsem teď svobodný, i když jsem někdy ženatý byl. V nizozemštině mohu říci alleenstaande, to znamená svob. i rozvedený. Stalo se mi však, že když jsem jednou na srazu naší české třídy uvedl, že jsem svobodný, tak organizátorka bývalá spolužačka začala ječet, že to není pravda, že jsem rozvedený.

S článkem pana Zieglera v principu souhlasím. Napadlo mne však, že některým registrovaným homosexuálním a lesbickým párům se možná nelíbí, když přijdou někam do společnosti a svého partnera představí slovy: toto je můj partner nebo toto je můj registrovaný partner (to zní strašně). Jedna má bývalá dosti konzervativní francouzská přítelkyně byla také nespokojena, že mne během naší společné dovolené musela představovat jako svého přítele a ne jako manžela.

Možná by bylo dobré řešení pro homosexuální a lesbické páry zavést nový název pro jejich vztah. Z voleje mne napadá třeba:

hetero páry: manželství, manžel manželka

homo páry: hanželství, hanžel, hanželka nebo dva hanželé

lesbické páry: lanželství, lanžel, lanželka nebo dvě lanželky.

Podstatné by bylo, že právně by manželství, hanželství a lanželství bylo (až na ta pohlaví) ekvivalentní: co se týče dědictví, práva na lékařské informace atd.

3 0
možnosti
Foto

PS. To manželství s plyšovým míšou pochopitelně vážně nemyslím.

Ty nové vztahy hanželství a lanželství však ano. Nevím však, zda se to ujme. Bylo by třeba pro to vymyslet lepší termíny a zapracovat na propagaci.

1 0
možnosti
JH

J22i22ř94í 13H13r60b44e50k

12. 2. 2019 21:09

Nechápu z čeho vychází ta hnidopišská snaha bránit dosavadní význam slova "manželství". V čem to heterosexuální páry omezí, když budou pojmem "manželství" častováni i ne-heterosexuální vztahy? To máme strach, že nějakým předefinováním slova zapomeneme na to, že zplodit dítě může pouze muž se ženou? Budeme se cítit morálnější, když jim zákonem nedovolíme označovat svůj vztah za "manželství"? A ty děti, které "zachráníme" před výchovou u dvou milujících bytostí, jejichž jedinej "problém" je to, že jsou v intimním vztahu jinak orientovaní, se budou snad mít v děcáku bez možnosti přilnutí k dospělákovi lépe?

10 5
možnosti
Foto

Pro ty koho se to tyka je to normální a společnost by to měla respektovat. Pokud ne stáváme se rukojmími demagogu a nabozenskych fanatiků

4 6
možnosti
OT

Vlastimil Kraus se níže ptal "A komu může škodit, když Pepa bude mít tři nebo čtyři manželky jako v islámských zemích?" To bychom taky měli respektovat?

4 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,97
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz