Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P91e72t40r 82L18a57n52g24e70r

12. 2. 2019 20:10

Já jsem docela tolerantní člověk. Proto nemám nic proti změně zákona, který by umožňoval sňatek dvou osob stejného pohlaví včetně možnosti adopce. Je to ale čistě můj subjektivní názor, vycházející z toho, že se potenciálním manželstvím homosexuálů necítím nijak omezen ani právně ohrožen.

U většiny odpůrců jde stejně jen o to, jak přiznal autor blogu, že jsou konzervativní. Ti lid, jako je pan Ziegler mají na to samozřejmě právo a budou li ve většině, musí to menšina respektovat, přičemž si samozřejmě ponechá právo vyjadřovat svůj názor.

4 1
možnosti
Foto

Je to směšné, když nějaká skupina hlasuje o jiné skupině, jak má žít.

0 0
možnosti
Foto

Nejvíc se mi nezdá pokřik kolem plození dětí... Budeme před vstupem do manželství dělat testy plodnosti? Pokud se budou chtít vzít senioři, také jim to zakážeme? Věřím, že jako společnost jsme už dál...

3 3
možnosti
ZH

Jaký pokřik? Je v zájmu společnosti, aby se rodily děti, nebo není?

1 0
možnosti
MV

... a komu může uškodit, když se vezmou Pavel a Jan, nebo Eva a Iva? Prej a bude ti prano.

13 5
možnosti
OT

A co bude dál? Třeba by se mohli vzít pejsek s kočičkou. Prej a bude ti prano.

5 3
možnosti
Foto

Běžně to nedělám, ale dám sem to, co jsem napsala do diskuse u Karla Trčálka.

"Připraven je prý také návrh zákona, že manželství, která do pěti let od uzavření sňatku nezplodí alespoň jednoho potomka, budou z moci úřední rozvedena a jejich společný majetek připadne rodinám se třemi a více dětmi. Vyjmuty budou pouze ty páry, které přinesou potvrzení, že se přes veškerou snahu nepodařilo ani umělé oplodnění na některé oplodňovací klinice pana premiéra"

Já, ať dělám, co dělám, nemohu přijít na žádný důvod, proč by mi mělo vadit, že Karel nebude Vencovým registrovaným partnerem, ale jeho manželem, když se mě to netýká. A hlavně VŮBEC TO NEOMEZUJE MOJE PRÁVA!!

Váš článek, Jane, bohužel vyzněl tak, že vám to sice nevadí, ale normální to není. Docela mě pobavilo, že v tomto byste si možná částečně rozuměl i s Putinem ;-);-D

7 6
možnosti
JN

J50o49s67e31f 21N75i29k72l

12. 2. 2019 19:22

..tentokrát karmaR^R^

5 1
možnosti
JR

J93a86n 41R49á62ž

12. 2. 2019 19:08

Jakmile není obsah článku produktem autorovy až chorobné nenávisti k Rusku, většinou s obsahem souhlasím.

Takže KARMA!

11 1
možnosti
MS

Podle mne je úplně jedno, jak se to nazve. Většině odpůrců "manželství" homosexuálů vadí hlavně to slovo. Pro mne za mne, ať se jim dál říká registrovaní partneři, ale ať mají stejná práva a povinnosti, jako manželský svazek. Pokud jde o možnost adopce, můj názor je, že by homosexuální páry neměly být vyloučeny z možnosti adopce, ale měly by přijít na řadu až v momentě, kdy budou uspokojeny heterosexuální páry. To se netýká situace, kdy jeden z páru je biologickým rodičem dítěte. Tam by se adopci druhým z páru nemělo bránit.

3 0
možnosti
Foto

Podle mne by adopce měla být především záležitostí těch co chtějí dát dítě k adopci a těch co ho chtějí adoptovat. Stát to příliš sešněrovává a způsobuje to, že mnoho dětí zůstane v dětských domovech.

0 0
možnosti
Foto

A někomu stačí být sám. Někomu se přehoupne petatřicítka a zjistí, že žije stejně pořád prací a že se nerad mění kvůli komukoliv vedle sebe a že se rozhodl, že žádné děti nechce. Má peníze, volnost a je ukázkou spokojeného života...vynášený v časopisech. Takových dnes je! Co tím chci říct. Někdo to označí za sobectví co hýbe dneškem. Někdo za normu dneška v pohodě.. Svět je dávno jiný. Jak píše František, trpí čímkoliv takovým ten v manž.svazku? Nedotkne se ho to. Je šťastný ve svých svobodně zvolených kolejích a žádné jiné koleje na těch jeho nic nezmění. Svět ale pořád rád souloží a pořád ale neprodukuje zodpovědnost. Jako dítě, kterého by se někdo ujal, domníváte se, že byste vážně řešil, jak to má dotyčný v kalhotách a hlavě nastaveno? Vztáhl byste ruce k rukám, kde byste z nich cítil lásku. Někdy mi státní aparát přijde jako ta nejhorší podoba zkostnatělé církve v historii. Co vím...adopce je natolik přísný a zdlouhavý a až kolikrát za mantinelem únosného schvalovací systém, že nějak nevím, proč se tak moc bát a nepovolit tu možnost.

3 2
možnosti
HM

Já na manželství homosexuálů nevidím nic nenormálního ..kvalitní manželství nemusí být jen mezi ženou a mužem .. Tyto předsudky se hodně podobají době ,kdy zapšklí komunisté homosexualitu zakazovali

5 6
možnosti
Foto

A co je vám do toho? Tím, že nějací lidé budou uzavírat manželství a budou jednoho pohlaví, se tím nějak sníží kvalita manželství ostatních ?

Je to pořád to samé, donutit ostatní žít tak jak se mi to líbí a nejlépe to jde skrze stát.

4 7
možnosti
LV

Ano, změní se tím kvalita manželství ostatních.Tak, jako se mění kvalita přátelství používáním slov přítel/přítelkyně ve smyslu druh/družka. Když dnes řeknu o svém kamarádovi ze školy, že je to můj přítel, první, co každého napadne, je, že jsem homosexuál. Nechci, aby výrazy manžel/manželka/manželství měly stejné stigma.

7 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,97
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz