Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

75 procent není málo. Zvláště, jestli zbytek byl špek anebo tak. Ostatně správný špekáček by měl také obsahovat 70 procent masa a zbytek je špek a koření. Párek by rozhodně při ohřevu neměl dosáhnout bodu varu, to ví každé malé dítě z dědiny, bo tam dochází k pnutí. Proto se i jaterničky, když se smaží propichují, aby nepraskaly.

A za to, že si někteří lidé kupují humus v domnění, že ušetří, tak je to jejich blbost a ne blbost EU.

13 0
možnosti
VV

Sice je clanek pane Kavko o parcich a ne o spekaccich, ale musim dodat ze mne ky vzdy dojmou prispevky tech vecne vcerejsich, jak kvalitni byly uzeniny za vlady jedne strany. V tech spekaccich bylo mozna masneho produktu vic, ale z vezsi casti to byly kuze slachy a jine nepozuvatelne casti.

Ostatne ani u tech parku to nebylo o mnoho lepsi, a kdyz clovek chtel mit pozivatelne, musel si koupit ty tak zvane dietni, nebo ucnovske. Ty ovsem nebyly vzdy a vsude k dostani.

A co se tyce ohrivani parku, u nas to probyha tak, ze je dame do vlazne vody a pomalu ihrivame. Na elektrickem sporaku stupen 2 az 3.

0 1
možnosti
MB

V rámci poctivosti jsem projel zdroje. Na Facebooku ,se řediteli lidé početně smějí, reagují - "Parek to ohřat neumí a chce se se cpát do politiky?".Pan Emil Sláma, řezník z Bíteše, si v roce 1912 s manželkou Marií otevřeli řeznictví, syn si v r. 1991 zřídil živnost, obnoveno, opět v rukou české rodiny ....

Co má párek společného s programem SPD nechápu. Vypadá to tak, že nadšený ředitel - příznivec, přesto chodí po své obci a nadšeně vyvěšuje plakáty! (viz fota) = "Česká republika SPD na 1 místě!". Cesty párků a některých nadšenců jsou prostě nevyzpytatelné ! Poradil bych mu - Sám si vlez do misky ! ... :-)

7 1
možnosti
MV

Nedej bože referendum, když i ohřev parku je problém.

17 0
možnosti
VV

Tak mne napada,ze misto predlozeni obcanky ve volebni mistnosti by byl rozumnejsi test, zda volic dokaze ohrat parek. ;-D

10 1
možnosti
VB

Zákaz klamání spotřebitelů mohli naši politici zatrhnout dávno a bylo by to pro Unii vodítkem. To Česku nikdo nezakazoval.

Unie se problémem zabývala, ale místní s tím nejsou spokojeni. Hm, kdybychom nebyli v Unii, zabývala by se s tím? Řešíme my, co si myslí o kvalitě potravin v Srbsku? Ani pes by po nás neštěkl.

2 0
možnosti
Foto

R^ Opravdu mi bývá někdy až trapně, neboť i já jsem sem tam utrousil nějakou tu poznámku, jíž jsem se panu Milošovi Jakešovi posmíval za jeho nemoudrost. Již déle trvající úpadek produkuje takové lumeny, že nakonec panu Jakešovi bude udělen ......řekněme...... omluvný doktorát.

K párkům: Vyzkoušel jsem, připlatil jsem, spokojen jsem. Opékám-li párky Drda, opéká je bytost hrdá.

4 1
možnosti
JH

J44i20ř44í 13H87o43l88ý

7. 5. 2019 17:56

Nestojím o zemi kde se musím několikrát podívat abych vůbec koupil poživatelné jídlo.

Ty párky co jsou hnus, by v obchodě neměly být vůbec k vidění.

Vám blahopřeji - vyhrál jste v loterii a trefil jste na poživatelné párky.

5 0
možnosti
RC

Ty parky jsou v obchode proto, ze jsou lide, kteri si je kvuli cene koupi. Az lidi prestanou nakupovat odpad jen proto, ze je levny, pak se odpad nebude prodavat.

11 0
možnosti
RC

Tohle je on?

Mgr. Bc.Tomáš Anderle, MBA, LL.M.

https://www.stredniskoly.cz/skola/600025021.html

Tak na to, ze ma tolik titulu, je to peknej zoufalec. Notabene, kdyz ty parky vyrabi ciste ceske sro.

3 0
možnosti
  • Počet článků 3326
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz