Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jsem zvědav, čím nás překvapí na Dušičky. Mohl by vytáhnout něco jako že je příznačné, že na "Veleslavíně" není pochován Antonín Dvořák, stoupenec přímé demokracie v hudbě. :-)

4 6
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

RS

Je ovšem zcela zásadní rozdíl, jestli ty pitomosti říká/píše "jen" nějaký bloger na iDnes a zda je veřejně přednáší poslanec v parlamentu, jakožto státní představitel.

0 0
možnosti

Ono se toho o Husovi tvrdi, treba ze zemrel pro pravdu. Pritom zemrel pro nazor a to nazor vychazejici z Viklefa (dal bych mu i prezdivku Vilklefuv kanarek :-))

5 1
možnosti

pane Zelinsky, v cem konkretne je prispevek spatne?

0 0
možnosti
VM

Tonoucí se stébla chytá. Někomu stačí málo ;-D

Ale nakonec, vy s tím musíte žít, vy se musíte deně hnětat v tom, co "Pitomio" řekl a neřekl a jak to řekl a proč to řekl.

Nikdo není dokonalý, ani já, ani vy.

A berte na vědomí, že vaše výlevy v podobě blogů vypovídají daleko víc o vás a vašich frustracích, než o těch, o kom si myslíte, že jsou.

12 9
možnosti
MM

Váš příspěvek vypovídá daleko víc o vás a vašich frustracích.

Pitomio vás neochrání.

8 7
možnosti
Foto

Karma, Jane, je dobře, že Pitomio je soudem uznaný. ;-)

8 12
možnosti
Foto

Kdysi jsem psal blog na podobné téma, že politik může být dle našich soudů označen za pitomce. Jen mne nenapadlo, že někteří politici se svými výroky o toto označení sami usilují.

Karma

18 4
možnosti
LB

Například o to usiluje český vlastenec a ústavní činitel Okamura když tvrdí, že "je příznačné, že na vnější fasádě Národního muzea v Praze mistr Jan Hus chybí."

Jenže Husovo jméno je jedním z 72 jmen české historie napsaných zlatým písmem do fasády pod okny na průčelí muzea.

Rovněž mě pobavil výraz "vnější fasáda". Okamura se zřejmě domnívá, že existuje i nějaká vnitřní fasáda, jenže to opět šlápl vedle. Pod pojmem "fasáda" se rozumí vnější stěna budovy a její konečná úprava; fasáda může být hlavní, boční i zadní (nádvorní či zahradní), ale nikdy ne vnitřní.

Njn. slovo vyletí, a člověk je chycen...

13 2
možnosti
JZ

Na Husovu éru nejde naroubovat současnost - souhlas. Stejně tak ale na Hitlerovu éru nelze naroubovat dnešní odpor lidí vůči masové imigraci, tak jako to vy a vám podobní s oblibou děláte.

9 5
možnosti
JZ

Mýlíte se pane Zapletale, podsouváte mně něco, co jsem nikdy neudělal. :-)

1 1
možnosti
VV

Uz jsem selek ze ctu moc rychle. Napadlo mne Pinokio, ale ten sedi nekde jinde, a s tim nosem to nejak nefunguje. Kdyby to fungovalo, bude ho mit z Hradu az do Kolina.;-D

2 3
možnosti
Foto

I27v62a80n 43M92a46r12e71k

9. 7. 2019 7:43

"selek"? Spis moc rychle pisete. Rv

2 0
možnosti
Foto

Chcete-li porozumět nějakému verbálnímu projevu, či vystoupení, musíte poslouchat projev celý, tak, jak je přednesen a nevytrhávat jednotlivé věty z kontextu. Jinak se stane, že projevu dané osobnosti prostě zcela neporozumíte a můžete se projevit jako Pitomio, přesně tak, jak uvádíte.

10 17
možnosti
JZ

Macku, vy raději mlčte, to není o projevu, ale o psaném textu. Evidentně o tom nic nevíte, tak raději mlčte a neztrapňujte se. ;-D;-D;-D

12 5
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,95
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz