Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Abych to shrnul, přistání na Měsíci nebylo ani malým krokem pro člověka, ani velkým krokem pro lidstvo. Leda směrem do slepé uličky, z níž zůstal pouze a snad ten laserový odražeč na Měsíci.

1 8
možnosti
Foto

Jak se vám s tím žije?

4 2
možnosti
VV

Divam se na obrazky z te doby a zasnu. Zajimalom by mne zda tenkrat bylo CST nariteno UV KSC narizeno ta zabery jaksi rozostrit, nebo to dnesni technika dokazala tak vylepsit.

0 0
možnosti
LF

L47u66k11a33s 63F76i43k80r

16. 7. 2019 21:56

Televizni prenos tehdy nebyl nic moc + prevod z US systemu na tehdy v CSSR pouzivany SECAM tez.

1 0
možnosti
Foto

I77v16a89n 12M45a43r86e21k

16. 7. 2019 21:38

Máte tam malou chybu v průpovídce p.Jene. Tehdy se nepsalo . . . . "kdo vám chodí". . . . . Ale . . . . ."kdo to chodí". . . . To vy si ale pochopitelně pamatovat nemůžete, tehdy jste ještě "tahal kačera"?

4 2
možnosti
PB

P85e42t95r 69B97u59r95i53a38n

16. 7. 2019 23:26

No a kdo tedy tehdy chodil po měsíci v době, kdy Rusové utajovali havárie svých kosmických lodí až tak, že i zapřeli Komarova?

5 0
možnosti
VV

Na CT24 ktere zde mohu ze satelitu sledovat je o tom debata s mimo jine Karlem Pacnerem a jinymi pametniky.

Je to velmi zajimave.!!!

4 0
možnosti
JH

Což o to, také jsem tehdy jásal, ale s odstupem času, Američani jen snižovali náskok.

Dělat z toho po tolika letech politiku mi přijde takové Zieglerovské:-)

Jen doufám, že autor tyhle texty nepíše zadarmo:-)

6 10
možnosti
JK

Nepíše zadarmo - vlastní zkušenosti?

5 1
možnosti
Foto

Padesát let od přistání Apolla 11 na Měsíci to bude až 20. července. Ale to je detail;-)

3 1
možnosti
Foto

P.S.:

... malý krok pro člověka, ale velký skok pro lidstvo. Apollo 11

17. 07. 2016 17:54:40

Inu, byl! A leccos, ba až mnohé změnil. Ač mnohé zas, až dodnes, nezměnil. Tak vzpomínáme, i zapomínáme na mnohá data. Já, a nejen já, však ne. V dnech oněch byl jsem, tehdy poprvé, i ,,čísi“ táta.

Zdroj: https://jiroudek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=537034;-)

2 0
možnosti
SN

:-)........jen by mě pane Ziglere, když to bylo tak jednoduché i se zpětným návratem, proč to za tak dlouhou dobu už neopakovali? Podívali bychom se na to na TV 24 i s oslavnými komentáři, Moravec by tomu jistě věnoval s pozvanými fandy, celý večer!

!!!!!!!!

1 15
možnosti

Zase ses přišel zesměšnit Stando? Ten tvůj příspěvek, že na Měsící je větší přitažlivost než na Zemi, byl fakt veliká bomba ;-D;-D;-D;-D;-D

8 0
možnosti
JL

Vstaval jsem tehdy ve tri rano abych videl v primem prenosu, jak se dvere mesicniho modulu otevrou a lidska noha stane ne pude jineho telesa nez rodne planety. Pani Cerna, davala to tehdy v primem prenosu i Cs. TV.

Komunisticka cenzura nebyla jeste tehdy tak tuha, tak si tehdy mohly nase tiskoviny dovololit takoveto srandicky. Napr. vsecky nase noviny tehdy uvedly na prvni strane palcovymi titulky: "Pristanim cloveka na mesicnim povrchu nastava nova epocha lidstva", na to se ozval nekdo takovy, jako nekteri zdejsi diskuteri jako ti co nedovoluji diskuze a jini: "Nikoliv pristanim na mesici, nova epocha lidstva nastala 7. 11. 1917 rijnovou revoluci a nastolenim vladu delniku a rolniku"!

9 0
možnosti

A77n25n15a 34Č35e42r88n38á

16. 7. 2019 19:40

Děkuji, už jsem si to našla. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,08
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz