Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

A byl jste někde společně s Angličany?

Zlatí Rusové.

5 4
možnosti
DR

Nebo s dánskými studenty. ;-D

5 1
možnosti
FL

Na rusáky bohužel běžně narážíme i v Praze

6 0
možnosti
Foto

Byl jsem v Turecku 2x. Poprvé ve velmi luxusním hotelu a Rusové se tam chovali hrozně. Přeplněné talíře běžně nechávali na stole. Podruhé jsem byl ve skromnějším hotelu, opět plno Rusů a kupodivu se chovali normálně. Smetánka se hold chová jinak než ti co mají hlouběji do kapsy.

9 2
možnosti
RW

Děkuji, připoměl jste mi chování některých čechů a některých německých důchodců při mé první dovolené u moře, ve Španělsku 1993.

5 0
možnosti
Foto

A jak na tom byli Poláci?:-/

1 2
možnosti
Foto

Karma, Jane, to je náhoda, že každý, kdo se na dovolené setká s Rusy, říká to samé, že;-)?;-D

11 1
možnosti

Jako bychom byli na stejné dovolené. Na Severním Kypru přidali třešinku na dortu spočívající v tom, že u švédských stolů ochutnávali jídlo z jednotlivých nádob přímo lžícemi, určenými k nakládání pokrmů

8 0
možnosti
Foto

Já jsem to zažil jak v Turecku tak i v Egyptě. Chovají se ještě hůře než bylo popsáno, bohužel pár dolarů do kapsy obsluhy znamená, že si mohou vše dovolit, tak to chodí hlavně v Egyptě!!

5 0
možnosti
Foto

Naprosto to samé mi vypravěl synovec. Letos byl shodou okolností také v Side, jako autor, 3 roky zpět v Egyptě. Tam prý se chovali doslova jako zvířata.

3 0
možnosti
ZD

Tentokrát karma a souhlas s podobnou zkušeností. Ovšem zažil jsem také peklo s francouzskou mládeží. Neslýchané - tedy v našich končinách.

2 0
možnosti
Foto

Sám jsem to nezažil, ale podobné příběhy občas zaslechnu. Docela bych věřil, že to tak je.

0 0
možnosti
Foto

To je jednoduché. V Itálii pár Rusů marně zápasil s bankomatem. Po pár minutách to vzdali. Přistoupil jsem a za půl minuty jsem měl všechno vyřízeno. Pak oni přistoupili ke mně a dokonce anglicky: "ukažte nám jak to dělat". Slůvko "prosím" chybělo. Typické. Beze slova jsem odešel.

6 0
možnosti

Pro Čechy bohužel také typické chování (Vaše reakce na pomoc neznalým).

3 8
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,19
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz