Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LT

L94í34d93a 27T38i81c25h20á

7. 8. 2019 19:04

Stejná zkušenost, nechápali jsme, proč si ráno balí plné tašky svačin, když po celý den bylo k dispozici tolik jídla, že se to nedalo ani sníst, pití ve všech barech alko i nealko 24 hodin denně. Navíc v poledne "dámy" přicházely do restaurace v mokrých plavkách, přes sebe jen pareo (taky promáčené), židle byly čalouněné!!! Z mola do vody skákali tak, že vám klidně přistáli pár centimetrů před nosem. Děs, hnus! Já jsem právě z tohoto důvodu prohlásila, že do Turecka už nikdy ani omylem.

4 0
možnosti
Foto

Jednou jsem byl ubytovaný v pěkném hotelu v Nice. Když tam přijela ruská skupina, tak se chovala podobně, i když asi o něco lépe.

Byl jste asi ubytován ve špatném hotelu. Jeden můj dobrý česko-holandský známý mi kdysi řekl, že byl na dovolené ve Švýcarsku a byl ubytovaný v pěkném rodinném hotelu. Hoteliér mu při příjezdu řekl, že jsou dobrý hotel, že Rusy a Izraelity neberou. Jeho poznámku nechápal a já vlastně také zcela ne. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Upřesnění

a já vlastně také zcela ne, tj. co se týče těch Izraelitů.

3 0
možnosti
AL

Ruští v jedoucí "pomáhat" v r.68 museli nejprve absolvovat kurz používání splachovacích toalet a toaletního papíru. ONo se to Rusko za těch 50 let zas tak moc nezměnilo.

1 0
možnosti
JH

Zasloužený trest pro Zieglera. Jak se do lesa volá...:-)

12 10
možnosti

Oni to ale nemusí být Rusové, a taky nemusíte jezdit za hranice, stačí přijet k nám do Mariánských Lázní. Tady už němečtí důchodci dávno vyklidili pole rusky mluvícím návštěvníkům, nejvíc je však Ukrajinců, někteří z nich tu dokonce i nastálo pracují.

2 0
možnosti
VV

Musite je chapat pane Zieglere. Kolik Rusu myslite ze se vyzna v latince a kolik vubec rozumi nejakemu jinemu jazyku? Vzpominam si na rusy s kterymi jsem se zde setkal. Vzdy rikali ty se mas. My nerozumeli ani tem cedulim na silnicich, ty nebyly v azbuce.

3 1
možnosti
Foto

V SSSR se údajně taky vyučovala angličtina. Ale měli ji přepsanou do azbuky., anglické učebnice a slovníky byly napsané v azbuce. Patrně proto, aby si nemohli sami doma přečíst cokoliv z "prohnilého" západního světa.

0 0
možnosti

R^

Dík za informace. Rusáci jsou velmoc. A pokud komuníisti a estébáci předají svoji moc do jejich rukou, tak to tu pocítíme také! Zlatý osmašedesátý, to sem poslali jen ozbrojené slouhy.

:-)

6 4
možnosti
KM

Voni sou hlava, pane dochtóre!

To snad ani vachmajstr z Putimi, kterýho stihl navštivit při svém putování za regimentem Josef Švejk, takováhle hlava nebyl.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,19
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz