Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J37a73n 85R64á13ž

12. 8. 2019 18:33

V podstatě souhlasím, jen mi nepřipadá korektní ta čínská vlajka a styl článku,který vzbuzuje dojem, jací velcí darebáci jsou Číňané, i když je faktem, že cílené, mnohdy nepřátelské převzetí firmy za účelem záměrného jejího odstavení z trhu, je průvodním jevem nečistého konkurenčního boje v každé kapitalistické zemi. Čili to samé, co se dá napsat o Číňanech se dá napsat o každém, i když vím, že Asiaté jsou v tomto směru daleko bezohlednější. Takže sice nejsem v rauši, když se tady snaží např. Zeman a jeho klan čínské investory prosazovat, ale nasazovat psí hlavu jen Číňanům, mi nepřipadá fér..

Vzpomínám, jak se v devadesátkách hodně (i nabízením úplatků) snažili zprivatizovat "uherskobrodskou zbrojovku" italskou Berettou nastrčení "zájemci", kteří se v alkoholovém opojení prokecli, že cílem procesu je likvidace konkurence a převzetí patentů. Podobný nápad měli tehdy i lidé pracující pro FN de Herstal z Belgie, ale ti nebyli tak vlezlí. Takže nic neobvyklého.

7 0
možnosti
LH

Hlavně politicky hoši.... Politicky Vám to muši myslet;-D;-D:-/

2 3
možnosti
Foto

Faktem je, že když koupím firmu, tak jsem se stal jejím majitelem i s dokumentací a know how. Takže si to klidně mohu odvézt. A dělají to všichni. Pokud to ale dělá firma podporovaná (čínským) státem, tak je to na pováženou. A pokud takovou firmu protěžuje i prezident té poškozené země, tak je to velezrada.

Já vím, to se nesmí, to zpochybňuji svobodné volby. Tak sorry. Ale možná by se těch 51% voličů našeho moudrého pana prezidenta mohlo zkusit podívat těm propuštěným zaměstnancům v Plzni do očí.

Jinak samozřejmě karma.

13 0
možnosti
LH

Komu koukají do očí chlapi z Poldovky OKD, Škody Plzeň atd.....

3 1
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz