Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 7
možnosti
MV

M40i98l68a63n 94V36i25k

25. 8. 2019 16:48

A co jste čekal??

1 1
možnosti
Foto

nemám o RF ani o předešlém SSSR valné mínění, soudím, že úloha RA na osvobození Prahy nebyla veliká, jak nás ve škole učil.

Přesto si však myslím, že pomníky by se bourat neměly. Je to relikt doby a jako na takový je třeba na něj .pohlížet.

Co si pomůžeme, když pomník zbouráme? Když jej ponecháme, zbude zde memento, které bude výstrahou pro budoucí.

2 1
možnosti
Foto

P.S. lví podíl na dnešní averzi k pomníkům RA má srpen 1968.

Jsem přesvědčen, kdyby si SSSR odpustil onen potupný akt vůči nám, tak by problémy s podobnými památníky jistě nebyly.

4 0
možnosti
BM

Co že se to řvalo na náměstích? NEJSME JAKO ONI! Ano, začínáme být horší.

9 3
možnosti
DR

Já bych v případě tohoto blogu použil velmi trefnou otázku a to tu kterou nazval svůj blog pan Hewlit o něco výše.

2 1
možnosti
SN

:-).............Pane autore Jane Zieglere! Vidím, že jste můj příspěvek kdy jsem nad Vám projevil lítost, protože já jsem celou válku prožil a popsal jsem ty hrůzy, o kterých Vy, který tu trvale plivete po těch kteří položili životy proto, abychom mi žili, promptně smázl! Také ukázka Vaší osobnosti! Inu....pravda se dnes nenosí ! V

5 6
možnosti
JZ

J80a87n 84Z33í38m63a

25. 8. 2019 1:35

Vážení pro samy protiruské řeči na něco spousta z vás zapominate. Koněvova socha je válečný monument a vztahuje se na ni vzájemná mezistátní smlouva o údržbě památek. Že to pan starosta neví a takhle hloupe plka je smutným důkazem toho jakého"génia" si vybrala ODS ze svého středu.

2 4
možnosti
JK

Co je to "válečný monument" ? 8-o

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 2
možnosti
Foto

Ať si udělají pomníků Koněva u sebe doma, kolik se jim zachce. Ani proti tomu neceknu, je to jejich věc. Oni jej patrně považují za hrdinu, tak tedy ať mu pomníky dělají. Do Prahy však nepatří, opravdu ne. On je jeden ze symbolů ruského drcení středoevropských národů a jejich poroby.

My ve svém hlavním městě velice potřebujeme například důstojný pomník hrdinů západního protinacistického odboje.

A měli bychom každý rok slavit odchod ruských okupačních vojsk. Dne 21. června 1991 opustil poslední železniční transport s ruskými vojáky a vojenskou technikou naše území.

15 1
možnosti
JS

J12o55s19e60f 77S19u79k

25. 8. 2019 23:04

plus s výhradou, že nepovažuji za rozumné se zavazovat mlčením na téma Koněv a jeho činy a zločiny

0 1
možnosti
LC

Správně, nečistit. Ať všichni vidí do kterého kulturního okruhu patříme.

4 0
možnosti
JS

J36o24s84e15f 60S83i74l22h48a

24. 8. 2019 22:03

Tenhle článek by měl nahradit učebnice dějepisu, co pomatuji že školy. Strategie plynování nepovolných rolníků bojovými plyny je nádhernou ilustrací, jak se reálně buduje komunismus.

8 0
možnosti
  • Počet článků 3322
  • Celková karma 25,45
  • Průměrná čtenost 1807x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz