Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Může někomu vadit, že ho vytáhne z ohně osoba s hustě popsaným trestním rejstříkem?

2 5
možnosti
PV

P25a73v27e22l 80V83é40b34r

12. 9. 2019 19:34

Může mu ale vadit, když je potom nucen osobu s hustě popsaným trstním rejstříkem uctívat,

5 1
možnosti
Foto

Jde o rozumné řešení. Bude tam památník padlým vojákům a ne tomu, kdo je dost často hnal nesmyslně na smrt. Radním Prahy 6 je třeba pogratulovat k tomuto rozhodnutí.

18 4
možnosti
LH

Já jsem taky rád že demokraticky zvolení zastupitelé nepodlehli tlaku řvoucí ulice. Jen tak dál, doufám tedy že to platí pro všechny. :-))))

2 3
možnosti
Foto

Já jsem rád rovněž, ale nijak mně to nepřekvapuje, když takové ulice není. Se řvoucími troll je to jinak.

7 1
možnosti
Foto

Nevím co se dělo v Polsku. Vím však přesně, co se stalo v Lišově u C. Budějovic. Tam se pokusil znásilnit mou tetu sovětský voják. Začala křičet, ostatní vojáci zakročili a vzápětí viníka zastřelil politruk.

7 1
možnosti
OS

... a ještě tu o Karlulce ...

7 5
možnosti

Dobro došli.R^R^ Kam ji šoupnou?:-)

3 0
možnosti
KT

Smerš se dopuštěla válečných zločinů i u nás.

Možná se Zeman někdy zmíní o československých občanech odvlečených v roce 1945 do Sovětského svazu

10 0
možnosti
Foto

Desítky let nevadila a teď se stala cílem běsnění, přestože na ní byly nápisy popisující roli tohoto generála z různých úhlů. Jde o stejné šílenství, které začalo USA, kde se odstraňují sochy zdobící prostranství po léta, protože si někdo umanul, že se kdysi nechovali podle dnešních měřítek.

5 10
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,97
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz