Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ
Foto

Rusové by udělali nejlépe, kdyby mlčeli. Karma, Jene.

10 0
možnosti
DH

D94a66v96i52d 97H21o70r30á84k

20. 12. 2019 23:42

Takových, kteří by udělali nejlépe kdyby mlčeli se najde i tady nepočítaně. Vždyť se podívejte třeba na sebe a někdy zamyslete...

...ale já vím, je to marný, je to marný, je to marný....

1 11
možnosti
KM

Byl jsem tehdy v té době ještě hodně mlád, takže už si detaily nepamatuji a zajímaly mne jiné věci jako děvčata, cigárka, Šumavské bylinné, či jak se to špičkové vínko za 11 korun tehdy jmenovalo a tak. Ale zaznamenal jsem, že vlastně tehdy je někdo, v té době důležitý činitel, snad pozval, nebo napsal zvací dopis.

A oni přátelé místo aby si užívali dovolenkový čas někde na Krymu, ochotně nám ke konci dovolenkové sezóny vyrazili ihned a neodkladně pomoci. A dokonce k tomu sezvali ostatními vojska okolních států. A čeho se za to své úsilí a ochotu, kterou tehdy projevili, dneska dočkávají. To je skutečně hrůza co je v dnešním světě možné. Prostě nevděk světem vládne.

A tak se nedivte. Nebo Vy snad když si někoho pozvete domů, nebo Vámi oblíbeného budějckého pajzlíku a on přijde a posedí u Vás, nebo s Vámi u pivíčka, tak jej později za čas začnete pomlouvat?

...ale vlastně bych se ani nedivil, od Vás jsem zde už toho četl mnoho co cosi o Vás vypovídá a tak byste něčeho takového asi byl také schopen.

2 8
možnosti
JM

Tak ano, zvací dopis byl a jeho autoři měli dostat doživotí. Ale rozhodnutí dělalo sovětské politbyro bez ohledu za zvací dopis.

8 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Karma. V Rusku furt někde odhalují nové busty masového vraha Stalina. Všechna ministerstva zahraničí z celého světa by jim - podle jejich logiky - měla kvůli tomu posílat protestní dopisy. Vždyť je to naprosto stejné, jako by v Německu pravidelně stavěli pomníky Hitlera.

14 0
možnosti
Foto

I57v86a58n 54M27a56r85e24k

20. 12. 2019 20:49

. . . . . . .Na 105%. R^

1 6
možnosti
VH

Rusko nebude nikdy zticha...a jak je v Rusku zvykem, bývalé satelity a židé jsou první na ráně...Rv

9 2
možnosti
Foto

Zjistěte si, s kým ve své dlouhé kariéře nejčastěji randil Natanjahu.

2 4
možnosti
SN

:-)..........pane autore, co tak udělat památným dnem 15. březen 1939? To by si EU jistě neodhlasovala: Kolik životů nás stál 21. srpen 1968? Kolik životů nás stál 15. březen 1939? Vy jste opravdu zvláštní člověk: Je mi to líto, jistě mě smáznete, ale samozřejmě, mně jako pamětníkovi druhé světové, moji zkušenost nevezmete! Počkám si, jak dlouho to tu vydrží....právě je 19,08! Moc Vás zdravím ! VVV

2 21
možnosti
VH

Stanislave co to proboha melete? !!Rv

20 2
možnosti
Foto

No podle všeho se jedná o komentář tiskového odboru ruského zamini. Ty odpovědi měly zůstat na stejně nezávazné úrovni. Jdeme na vrabce raketami.

2 3
možnosti

A49n10n27a 58Č13e56r84n59á

20. 12. 2019 18:35

Rusko sem, rusko tam.

Mělo by si dávat pozor na Čínu a neprudit.

2 2
možnosti
Foto

A když kvůli tomu schválí připojení Krymu, aby mělo možnost odtud vypouštět na Peking rakety, tak byl zase oheň na střeše.

1 4
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,99
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz