Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LU

Dnes na TV Doma bol odvysielaný vianočný film "Vianočný zázrak v New Yorku"

Klasické americké vianoce, New York plný Santa Clausov...

Zaujalo ma, že chlapec sa teší na Ježiška, rodinný domček si typicky gýčovo ozdobujú sobmi, a tisícmi žiaroviek, na otázku chlapca prečo to zdobia, dospelý mu vysvetľuje, že preto, aby ich dom videl Ježiško, a doniesol mu darčeky. Na záver filmu si nájde želaný darček a ďakuje Ježiškovi.

Hneď som vyhľadával na nete info o tomto filme. Je to nemecký film z roku 2015.

Aj takto Nemci "bojujú" o zachovanie svojich tradícii.

https://doma.markiza.sk/filmy/1780264_katie-ffordova-vianocny-zazrak-v-new-yorku#

0 0
možnosti
Foto

Já mám svého Ježíška a šmytec.

Karma, Honzo.R^

7 0
možnosti
DH

D53a79v71i77d 18H19o90r83á77k

21. 12. 2019 21:57

Nic překvapivého:-)

Vy máte všechno své, a jedinečné (názory, pravdy, znalosti, moudra), a tak Výš soukromý Ježíšek asi málokoho překvapí ....a šmytec.

Jen to někdy kulhá, jako třeba u dětské literatury, nemýlím-li se viz.https://vodvarka.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190416_709528_blogidnes&razeni=vlakno&strana=3

1 5
možnosti
MK

Santa Klaus je převzatý z Ruska. Dědo Maroz.

Nicméně, není to jedno? Symbol Vánoc je přeci o něčem jiném a to je narození Krista

1 4
možnosti

Jako, že to převzali Američané od Rusů?

0 0
možnosti
PV

P12a78v17e75l 69V76é69b93r

21. 12. 2019 18:57

Jsem ateista, ale u nás nosil dárky vždycky a jedině Ježíšek. A basta.

5 0
možnosti
BG

Darky si davame sami mezi sebou. Na Jeziska neni spolehnuti. A basta! ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz