Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JU

J58a71n 15U26l74r96i17c16h

5. 1. 2020 14:15

Díky za zajímavý blog o teto paní jsem nevěděl. Blog by podle me fungoval i bez Fučíka kterého tady snad uz 30let nikdo neprotezuje. Souhlasím ze je potreba si připomínat lidi kteří meli odvahu se postavit totalitě ať nacisticke tak komunistické.

Hezky den.

6 0
možnosti
Foto

Osobností protinacistického odboje se stal nikoliv pro odbojové, ale pro své literární kvality. Najděte druhého takového knihomola. Tedy kromě Marxe a Lenina.

1 4
možnosti
PV

P42a88v18e38l 21V62é63b13r

5. 1. 2020 15:10

Kdo? Fučík? Ale jděte!

4 1
možnosti
Foto

Podle pamětí politických vězňů, gestapo oproti StB nikdy nikoho nenutilo se přiznat k činů, které osoba nespáchala. Jak říkají, při výslechu stačilo zjistit, co gestapo na jeho osobu ví a k tomu se doznat. Na gestapu mluvil každý. Většina zná moje názory, ale já bych si nikdy nedovolil označit osobu, která spadla do spáru gestapa za zbabělce. Já jeho chování chápu. Fučík zemřel hroznou smrtí, kterou bych nikomu nepřál. Po zamítnutí žádosti o milost šel na popravu v době, kdy spojenecké bombardovaní, poškodilo gilotinu. Tak se popravovalo pověšením na řeznické háky, které byly na kolejnici. Odsouzení byl pověšen na hák a ten byl i s ním odsunut dál, bez ohledu zda se na háku dusí a umírá hroznou smrtí a šel na řadu další. Ten den se popravilo rekordní počet odsouzených. Jinak bylo otázkou času, kdy komunisty gestapo dopadne. Byli tak naivní, že se scházeli pravidelně a bylo otázkou, kdo je udá gestapu.

5 1
možnosti
Foto

Nemohu to uvést sice jmenovitě, ale četl jsem o případech, kde gestapo tu odbojovou činnost také provokovalo, myslím, že šlo o parašutisty.

3 2
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

PB

Riva Kriegelová, manželka Františka Kriegela, který odmítl podepsat moskevské protokoly, ...

Plivete dobře, číst ovšem neumíte. Máte to tam.

4 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,36
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz