Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J39i53r60i 18V81r23a23b97e16c

29. 2. 2020 13:22

Já se divím, že si to EU a ty platící země nechají líbit se nechávat okrádat.

4 2
možnosti
NM

...obrazně řečeno " já můžu a ty né"

1 1
možnosti
SN

:-).......Miroslave, gratulace k dnešním jmeninám a zároveň omluva......patří + ! V

0 0
možnosti
JH

Tak tak, premiér se nemůže chovat jako zdejší Ziegler:-)

5 7
možnosti
Foto

... a vìte, že máte pravdu, k takovému postu patří slušné chování.

7 1
možnosti
PK

Jo, bez ohledu na důvod návštěvy a způsob jakým tato skupina dorazila, by se slušnost v komentáři o nich vyplatila.

Nějaký příjemný bonmotek by neurazil, ale splnil účel a i pobavil, toho ovšem musíte být schopen.

BTW když mi dorazila do firmy kontrola FS ,sociálky atd, taky jsem neplesal nadšením, ale vulgarit jsem se vystřihal.

V případě AB je každodenní mediální a nejen tento ale i řada dalších ataků celkem slušný nápor a tak vás to buď zocelí, nebo nervy vypoví poslušnost. Tím to nechci omlouvat, já by už dávno utekl si užívat, čeho mám a můžu....

3 0
možnosti
Foto

Ale vždyť je to logické. "Stát budu řídit jako firmu"... "Moje firma je Agrofert"....Dotace do státu jsou do firmy Agrofert...kdo to překazí, tak zrazuje firmu = vlast = je to vlastizrádce.

Karma.

15 3
možnosti
Foto

Karma.

Poslanec Zdechovský se vyjádřil, že dostává po vyjádření premiéra hodně výhrůžek smrtí. Je to zajímavý obrázek o voličích ANO.

16 5
možnosti
Foto

Zajímalo by mě, o kom se mínusáři domnívají, že posílají poslanci Zdechovkému výhrůžky smrtí, když ne voliči našeho upřímného a poctivého premiéra.

7 4
možnosti
Foto

Pokud chtějí v Bruselu udělat pořádek v dotacích, tak ať znemožní jejich přidělování soukromému sektoru na investiční akce a bude pokoj. Ať se za ně staví státní dálnice a železnice, eventuálně letiště a ne golfová hřiště, nebo absolutně zbytečné a pořádně předražené asfaltky v lesích a polích, jako je tomu v mém blízkém okolí. (700 m tři metry široké lesní cesty stálo přes 4 miliony korun. Padá na ní jehličí a přejede po ní tak jeden traktor za týden.

9 5
možnosti
JZ

Pane Bicero, jsem rád, že tenkrát s Vámi mohu souhlasit. Dotace do privátního sektoru by se až na výjimky měly zrušit.

6 1
možnosti
Foto

Doufat, že se Andrej Babiš nebo Miloš Zeman někdy za nějaké své výroky omluví, je naivní. Bohužel! Rv

11 2
možnosti
JS

Omlouvat za za pravdivé výroky udavačům?

4 14
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,76
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz