Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přirovnávat J. Tisa k našemu E. Háchovi (ve smyslu, že byl vlastně oběť své doby) je hodně přehnané, neboť Tiso je obecně považován za válečného zločince (tedy mimo území Slovenska, tak jej někteří považují téměř za hrdinu). Ostatně i myšlenkou SNP nebylo obnovení ČSR, ale Slovensko bez nadvlády (diktátu) nacistů. Poznámka o předcích L. Klousové je ubohá, to bychom se mohli bavit o tom, proč byl vlastně původně zřízen pracovní tábor v Letech (byť K. Schwarcenberg není můj oblíbenec, tak toto je asi to nejmenší, co bych mu předhazoval, své předky si nikdo nevybítá).

6 1
možnosti
PB

P46e16t23r 94B25u40r96i34a66n

18. 3. 2020 10:36

Pracovní tábor v Letech byl zřízen na žádost vězeňské služby ČSR (objednala si ho) jako součást práce při výkonu trestu. Tedy něco jako dnes, když některé firmy nabízejí práci pro vězně. To, co se s táborem stalo po okupaci a jaký vývoj to nabralo, s tím neměli Schwarzenbergové nic společného.

3 0
možnosti
JH

Pane Zieglere, kdysi jsem měl příležitost přečíst si několik čísel nechvalně známého časopisu Vlajka. Přijde mi, že ten váš štvavý styl psaní, by sem přesně pasoval....:-(

3 0
možnosti
JZ

To, že se pan Havránek vzteká, je důkazem toho, že píši dobře. :-) S opakem bych měl problém.

3 2
možnosti
VM

A co má Klaus ml.společného s tím,co udělal jeho děda?To,že Miština se podílel na zločinu,neznamená,že Klaus ml.musí být antisemita.Tj.komunistická teorie dědičného hříchu.

4 0
možnosti
JZ

Nic takového jsem přece nenapsal, jenom konstatuji fakta. :-)

3 3
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,40
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz