Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J63a71n 53R58á38ž

18. 3. 2020 10:12

Ta poznámka o podílu dědy Klause jun. na zločinech nacistů je nefér a podpásovka. Spojování dětí se "zločiny" rodičů a prarodičů bylo doménou komunistů! Sám jsem to poznal, "zločiny" mého otce mi byly připomínány kádrováky celý život a proto se mi takové spojování hnusíRv

PS. Mne hodně štve, že výročí německé okupace, která měla pro naši zem daleko horší důsledky než byla okupace sovětská, probíhá každoročně, na rozdíl od výročí okupace sovětské, velice tiše, skoro v mediích nepovšimnuto a jinak horliví kritici a připomínači všeho, o výročí této tragické události mlčí.

8 0
možnosti
JV

Stejné podpásovky se ovšem v minulosti dopustili oba Klausové, konkrétně v první presidentské volbě. Tím neříkám, že je to tak správně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3321
  • Celková karma 25,71
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz