Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavně nepoděkoval Zieglerovi. To je skandál!!! Vlastizrada..... tedy minimálně

9 22
možnosti
AL
Foto

Karma.Je zajímavé,že se zde neobjevil žádný blog na obhajobu Zemana i zdejší Zemanovci chápou, že to co předvedl se nedá obhájit a stačí to jen na zdvižený prostředník...

38 4
možnosti
Foto

Mně se líbí jak ho naprosto pominula ČT1. Myslím, že jsem nezaznamenal ani zmínku v Událostech. Ani včera ani dnes. A dobře dělají :-).

14 0
možnosti
Foto

R^R^R^ Karma

Tihle "bohorovní" zkoušejí šponovat svoji aroganci a nadutost, kam až to jde ;-O

23 1
možnosti
MP

doufám , že ty kapky jsou Laxygal... Ne to Laudanum co mu dali v číně.

4 0
možnosti
MP

zatímco v čele některých zemí stojí hlava státu, u nás je to úplně jiný orgán...

41 2
možnosti
Foto

:-) hezké, to mne teď pobavilo

0 0
možnosti
JN

Za 50 minut od publikování 1390 přečtení? 8-o To je nejspíš zdejší rekord...

4 0
možnosti
Foto

tak proti Větvovi vyždímaný hadr

8 0
možnosti
Foto

I62v56a24n 33M45a14r14e26k

20. 3. 2020 18:46

Vy nás ale dnes zásobujete p.Jene. 8-o

Ano, doba je hektická, ale lidé mají k sobě i přes předepsaný odstup nějak blíž.

Někteří pro boj s koronavirem šijí roušky, jiní, třeba jako já, chodí svým ještě starším sousedům denně pro nákupy a pro léky. . . . . Někdo třeba zase píše "úderné" blogy, též potřebná a povzbuzující činnost v této mizerii. Vám poděkování a zasloužená karma. R^

3 12
možnosti
AL

:)

.

A to není všechno!

Pan prezident Zeman zapomněl poděkovat také primátorovi Hřibovi!

.

Matuško!, rrrrychle sem!

.

:-)

4 12
možnosti
JK

J93i69r46k84a 52K10o68r70n

20. 3. 2020 18:33

Copak dědečku Arnolde Amicusi, opět pokus o humor?;-D;-D

8 1
možnosti
Foto

Zeman se rád vzhlížel ve W. Chuchillovi. Při srovnání jakým způsobem tito dva oslovili svůj národ v těžké hodině tu na jedné straně vidíme velkého státníka a na druhé straně zlostného starce s nutkavou potřebou urazit "jakéhosi principála."

40 2
možnosti
OF

Co jste si na ten hrad zvolili, to se vam ted vraci.

0 0
možnosti

Proč to sdělujete autorovi článku? Ten určitě volič Zemana není (stejně jako já).:-)

5 1
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,74
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz