Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V diskusi jsem narazil na tento blog a podle názvu jsem si tipnul jméno jeho autora.

Po rozkliknutí jsem zjistil, že jsem se nemýlil.

Jen se divím, že Itálii žádnou pomoc neposlaly USA, když ji mají obsazenou svými vojsky.

3 7
možnosti
JZ
RB

Dočetl jsem u první věty po perexu, která začíná .... Na Forum24.... Dál není třeba číst

18 0
možnosti
PB

P53e76t16r 24B77u68r72i29a27n

29. 3. 2020 15:50

Co vám na onom serveru vadí? Já na něm nic závadného neshledávám.

3 1
možnosti
JK

J12i26r30i 63K50u37c32e60r78a

29. 3. 2020 15:20

Pokusil jsem se projet pomocí googlu (ano autore, vím, je to skvělý americký vyhledávač ;-)) více italských novin.

S pomocí dalšího skvělého US vynálezu - translatoru - jsem se s italskými články probral.

Suma sumárum - novináři konstatují, že Rusko obsazuje pozici, kterou, z neznámého důvodu, v posledních letech opustily právě US. Nazývají to "brutálně pozitivní diplomacií". Ne všichni politici jsou z této pomoci vojenských lékařů z Ruska nadšeni, protože po Itálii se nyní pohybují ruská vojenská auta, samozřejmě jen v předem určených prostorech. Informace o nepoužitelnosti 80% ruské pomoci je italskými médii považována za politicky zabarvený fejk :-P Protože Rusáky přivedl do Itálie premiér a nemá, logicky, 100% podporu politického spektra. I Italové mají svoje Halíky a Němcové, tedy politiky a osobnosti, kteří a které vždy vědí všechno nejlépe.

Podstatné je, že podle ohlasů v diskuzích Italové sami jsou za tuto pomoc vděční, a pokud něco kritizují, tak že pomoc z Ruska musela přijít.

Určitě nelze pochybovat o tom, že Putin tímto koná diplomatickou misi. Jestli se mu to vyplatí v Itálii nevím, a jestli mu ti lékaři nebudou za pár dní chybět někde v Novosibirsku a pod. nevím taky.

14 2
možnosti
JZ

To, že ruským nemocnicím už teď chybí plicní ventilátory, je fakt. A logicky i Italové mají své proruské hlásné trouby, jako my Vyvadily, Okamury a podobné. :-)

1 11
možnosti
JD

J88i58r75i 89D60v98o88r26a21k

29. 3. 2020 15:10

Tak jedna pomoc z "vychodu" dorazila, tak jsem zvedavy co muzeme cekat od USA nebo EU... Jdu se oholit, abych vedel jak mi do te doby vyrostou vousy:-/

4 2
možnosti
JZ

USA nám poslaly důležitý lék. To, že to nevíte, je Váš problém. Rusko žádnou pomoc České republice neposlalo. :-)

2 4
možnosti
PH

No, tak jste rozebral ubohé Rusko a co další země. Podělte, nenechte nás, v neznalosti. Uvědomte si, co čtenář to blbec (slovy klasika).

14 0
možnosti
JZ

Co se vám nelíbí pane Hrdličko, já tady Rusy bráním před pomluvami. :-)

3 8
možnosti
VM

Aniž bych si dělal iluze o ruském zdravotnictví,souhlasim,že ruští lékaři jsou spíše potřeba v RF,měli bychom si vážit každé pomoci,i té malé.To,co se tvrdí o pomoci Ruska,se tvrdí i o pomoci Číny.Jistě,Čína je hlavní viník této katastrofy,ale to není důvod k tomu,aby čínští lékaři,jež jsou sami oběti čínských papalášů nemohli pomoci.Já si vážim pomoci všech lidí v této situaci.

3 0
možnosti
JN

J17o78s77e75f 26N66i66k36l

29. 3. 2020 14:20

Jakou podporu dostal SSSR od OSN v době hladomoru v roce 1947?

4 0
možnosti
PB

P21e50t46r 20B67u50r74i75a94n

29. 3. 2020 16:11

Obilí z Kanady.

5 2
možnosti
JZ

Musíte to vidět pozitivně. Já přece Rusko bráním, aby se o něm nešířili na sociálních sítích pomluvy o počtu nakažených. :-)

4 7
možnosti
Foto

Rusko v sobotu poslalo do Itálie 600 ventilátorů a 100 vojenských virologů a epidemiologů po rozhovorech mezi prezidentem Vladimirem Putinem a italským premiérem Giuseppe Conte.

On Conte nevěděl, co potřebuje?

Oni Italové neumírají proto, že nemají dostatek plicních ventilátorů?

Tak jestli těch 600 ventilátorů nepotřebují, mohli by je poslat nám. Výhledově se budou hodit.

16 0
možnosti
JZ

A přitom samy ruské nemocnice mají nedostatek plicních ventilátorů. Čili pouhá ruská propaganda.

4 4
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,39
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz