Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdo se chce s touhle problematikou seznámit, nechť si zhlédne izraelský TV seriál Fauda. Krom toho, že je skvěle natočený s výbornými herci (a je to thriller a drama), tak dělá dost solidní sondu do vztahu obou národností. A panu autoru dává za pravdu.

8 1
možnosti
VP

jak jste dosáhl toho, že je článek na hlavní stránce? mě to tam nikdy nedají a pořád mi vše cpou do soukromého blogu kde se k tomu dostane 10 lidí

0 0
možnosti
PB

P98e13t65r 19B66u56r53i43a34n

21. 5. 2020 23:51

Musíte napsat článek, který zaujme administrátory. Mnohé z mých, o kterých jsem myslel že jsou bomba prošly bez povšinutí a některé naopak tam byly. Pokud vám to cpou do soukromého blogu, potom píšete strašný kraviny mimo rámec přijatelné úrovně. Vyjádřit svůj nekonvenční názor je jedna věc, a umět to je druhá.

4 0
možnosti
JF

J49i93ř66í 81F41o45g39e44l

21. 5. 2020 19:02

Já bych to tedy upřesnil na palestinské Araby.

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, a stejně tak některým Izraelcům by nevadilo připojení 30% Izraele k Palestinskemu státu, to je jasné. Proto bude dobre, když začne Izrael respektovat příslušná usnesení OSN a zásady mezinárodního práva R^

4 16
možnosti
JZ

Tou by Izraelcům vadilo.

9 1
možnosti
JD

To zase proteče krve až budou připojovat.:-(

1 5
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,92
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz