Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Souhlas.... Avi Yemini se v Australii ptá demonstrantů za rasismus, za podpoří bílé farmáře kteří jsou "loveni" a zabíjeni kvůli své pleti a majetku v Jižní Africe.

Jedna BÍLÁ AUSTRALSKÁ paní odpověděla: nikdy, ta země jim nepatří..... není jejich.... :DDDD

3 0
možnosti
Foto

Tentokrát se podepisuji pod každé Vaše slovo.

Karma R^

3 0
možnosti
MP

Snad ještě horší je, jak to schytal kameraman BBC zato, že stojící hráče Krasnodaru nesnímal a zaměřil se jen na klečící Chelsea. Tak ještě navrch podpora bonzáctví :-)

13 1
možnosti
PK

To je dobře, že tak neučiniliR^R^R^

10 0
možnosti
JZ

Dík za info. Prolezl jsem pár internetových diskuzí v angličtině a je dobré vidět, že drtivá většina lidí je na straně fotbalistů, co zůstali stát. Jeden z nejvýstižnějších příspěvků: "Polovina Rusů v 19. století byli otroci, stejně tak mí předci. Ke komu se mám hlásit o reparace a omluvu? "

14 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,36
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz