Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DR

"Již prezident Havel ve svém slavném novoročním projevu v roce 1990 řekl naplno, „Naše země nevzkvétá“ a měl naprostou pravdu"

Tak tak. Zatímco v roce 2020 naše země vzkvétá přímo ve všech směrech kde se člověk podívá.R^

4 5
možnosti
Foto

No, vlastně dneska tomu šéfuje jeden z těch, co byli tenkrát odstaveni:-P

Takže se nedivte.

5 1
možnosti
Foto

Karma a díky za připomenutí toho, jak bylo.

Ke školství přidám jednu svou vzpomínku z pomezí školního a předškolního věku.

Z toho, jak tenkrát fungovala propaganda.

Protože tenkrát doopravdy fungovala.

V létě 1968, když k nám dorazily spojenecké armády likvidovat kontrarevoluci (nevěděl jsem, co to je).

Ale věděl jsem naprosto přesně, že nás Rusové osvobodili a tak jsem se zeptal maminky, jestli jedou zase osvobozovat. Místo do školky, jsem ten den prožil u maminky v práci (nikdo tenkrát nevěděl, co bude) a teprve po mnoha a mnoha letech mi můj vlastní rozum napověděl, že s tím druhým osvobozováním patrně není něco v pořádku...

5 0
možnosti

Teprve po mnoha a mnoha letech? To jste tenkrát neposlouchali rozhlas?

1 0
možnosti
Foto

pane Zieglere, v roce 1989 vám bylo kolik roků ?

2 4
možnosti
Foto

jenom k těm minusům.

Ona to zas tak hloupá otázka není.

3 0
možnosti
Foto

Nepatřím k těm, co mají potřebu velebit ta léta minulá, ale k tomu školství jenom poznámku.

V roce 1967 jsem maturoval na SPŠS v Plzni a pokud srovnám požadavky tenkrát na nás kladené a ty dnešní, je to nebe a dudy.

A žel, to srovnání vychází nekonečně lépe pro dobu tehdejší.

13 1
možnosti
Foto

copak potřebujete studovat ?

/vše je na internetu

0 11
možnosti
Foto

I54v30o 72C24i68l46i71c53h

5. 4. 2021 17:52

VELICE zasloužená karma! R^ Těším se na pokračování.

7 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Ale zapomínáte na pohraniční stráž a její úlovky, LM a bijící srdce strany s. Ondráčka a spol. Jakož i na různé bachaře a jejich laskavé zacházení s mukly.

Ono Vám chybí, že Vás za socíků někdo takový nevzal obuchem po ctěné hlavince. :-P

9 1
možnosti
MR

V žádném případě nechci obhajovat bolševika, nicméně si v některých věcech dovolím autorovi oponovat. Maturoval jsem v roce 1985 ( tedy skoro stejně jako on) a VŠ dokončil v roce 1990. Výuku jím zmiňovaného českého jazyka, dějepisu a občanky jsem považoval za prudu a zbytečnou ztrátu času, takže zde nemám co dodat. Ale při ukončení vzdělání jsem normálně mluvil (a dodnes mluvím) anglicky a rusky. Přírodní vědy a technické obory byly pořád na slušné úrovni, i když určitě ne na stejné jako na nejšpičkovějších institucích na západě. To ale nejsou ani dnes. Jo, a ruština se občas hodí i dnes.

7 2
možnosti
Foto

V r. 85 už měl socík na kahánku. Měl jste si to zkusit před 20 lety. Nevím, jak jste na tom byl kádrově (soudě dle Vašich komentářů správně), ale např. mé dvě sestřenice se na VŠ nedostaly právě kvůli neblahému původu - z rodiny prožluklého intelektuála.

Technické vědy v době, kdy jsem byl na VŠ, byly stále na úrovni pravěku. Zatímco my kutilové jsme dávno vyráběli tranzistorové hifi zesilovače, na VŠ se první tranzistor objevil až v posledním ročníku.

A pak jsem byl přesvědčen, že na VŠ už nemám co pohledávat. Inu, to byl začátek normalizace a já se jevil jako nevhodný.

Kuš. Rv

3 2
možnosti
  • Počet článků 3322
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 1807x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz