Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Bylo zajímavé, že řekl, že to sice neviděl, ale určitě UEFA rozhodla správně.

0 0
možnosti
KT

Když Sorokin, tak Vladimir!

0 0
možnosti
Foto

A27l10e12š 73M49e77r41t21a

16. 4. 2021 20:51

Taky mě napadlo, že pokud by ten soud vynesl Žid, tak by ten titulek pak vypadal asi poněkud nepatřičně, ale takhle se nad tím nikdo nepozastaví.

1 0
možnosti
ZZ

Takže za ten trest vlastně můžou Rusáci !!!!???

;-D;-D;-D

2 3
možnosti
PV

P39a50v98e65l 16V10é36b11r

16. 4. 2021 18:55

A to řekl kde?

3 1
možnosti
Foto

No, pro Rusy je běžné odsoudit bez důkazů...

0 3
možnosti
LT

No, bohužel mám poslední dobou pocit, že nejen pro Rusy.

V okamžiku, kdy v případě obvinění z rasismu se na západě automaticky předpokládá vina a je na obviněném ji vyvrátit, ačkoliv jsem měl pocit, že v normální právní zemi platí dvě základní poučky a to presumpce nevinny a in dubio pro reo, pak je něco špatně.

Jistě, u totalitního režimu bych se takovému postupu nedivil. Neříkám že bych ho schvaloval, to určitě ne, ale pochopil bych, že režim nemá zájem o to se chovat jako právní stát. U demokratického režimu mne to poněkud zaráží.

8 0
možnosti
SB

Pane autore, já též mám k Rusům hodně a hodně výhrad, ale vy nyní už zacházíte až do nesmyslné krajnosti.

Já neznám názor v Rusku a domnívám se, že drtivá většina Rusů o tom není vůbec informována. Netýká se jich to, nezajímá je to. A když člověk nemá ani tušení o existenci něčeho, v tomto případě o existenci skandálu, tak na to nemá žádný názor.

Ale ať tak, nebo tak, i kdyby měl pan Sorokin názor jakýkoli, tak v každém případě je to názor jednoho konkrétního člověka a nelze z toho usuzovat na ruský národ jako celek.

Ale na Západě se dělají úplné štvanice na pana Kúdelu, na Slavii a na Čechy. Webové diskuse ve Velké Británii jsou zahlceny nenávistnými příspěvky diskutérů, ale vy napíšete článek o jednom Rusovi. Ten po této stránce není reprezentantem ruského veřejného mínění, protože nikdy nelze celý národ posuzovat podle jednoho člověka. A ponecháváte stranou, že v západních zemích to není jeden Sorokin, nýbrž masová hysterie proti panu Kúdelovi.

Domnívám se, že statisíce řadových Skotů vypovídají o pětiomilionovém skotském národě více než jeden pan Sorokin národě ruském. Tím spíše, že ten jeden Rus je ze národa o 150 milionech lidí, zatímco ty statisíce Skotů jsou z národa o pěti milionech lidí.

A to si o Rusech nedělám sebemenší iluze a otevírá se mi kudla v kapse, když čtu, kolik z nich stále ještě obhajuje sovětskou vojenskou intervenci do Československa v aroce 1968, Ano, v věci toho schvalování oné brutality z roku 1968 jsou to miliony lidí a to o ruském národě jako celku už něco vypovídá. A je to výpověď velice, ale velice nepěkná. Ale ve věci skandálu kolem Ondřeje Kúdely jeden Sorokin nevypovídá o ruském národě jako celku vůbec nic, zatímco masová hysterie ve Skotsku je už Skoty nějak vykresluje.

10 0
možnosti
JZ

Tak velká většina Skotů o kauze Kúdela neví vůbec nic a nezajímá je to. A stejně tak i v ostatních západních zemích většina lidí vůbec neví o této kauze. To jen někteří hysterici zveličují její rozsah, taková mediální bublina. A Rus Sorokin určitě není jediný mezi svými krajany, který má takový názor.

2 4
možnosti
LT

Hm, pane Zieglere, asi to chápu trochu jinak než vy.

Víte, hra Rangers byla cokoliv, je ne slušná a popravdě vypískat hráče bych se naprosto nestyděl. Ale i v této vypjaté chvíli bych si nedovolil pískat při hymně Velké Británie.

Protože ta reprezentuje víc, než jen ty dané hráče. Reprezentuje všechny lidi, kteří jsou občany toho státu. A jsem si stoprocentně jistý, že i mezi Brity bych našel několik, kteří nesouhlasili s hrou Rangers, kteří nesouhlasili s odsouzením bez pádných důkazů atakdále....

Víte, mně by kupříkladu nenapadlo pískat při žádné hymně, ať už bych měl na politiku daného národu svůj pohled, ať už bych měl špatné zkušenosti s jeho obyvateli. Protože věřím, že i kdyby byl jeden, který je dobrý, už jen kvůli němu bych nepískal.

Ano, pokud by někdy zazněla hymna FC Rangers tak nemám problém s tím, že bude vypískaná. Ale ne, pískat při hymně jakéhokoliv státu mi prostě přijde poněkud.....nevím jak to říci. Opravdu se mám snižovat na úroveň těch, které chci tímto pískáním potrestat?

Ale je to jen můj pohled, souhlasit s ním nemusíte. Od toho jsou odlišné názory a slušná debata. ;-)

7 0
možnosti
JZ

Také nemám rád pískání při hymně, je to hnusné, ale ve vypjaté situaci proto mám pochopení. Nebýt brutální hry Rusek, nepískalo by se při ruské hymně. Inu, kdo seje vítr, sklízí bouři. Jinak ale děkuji za Váš názor. :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,97
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz