Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Taky mám kamarádku přes PC, je učitelka na Sibiři. A včera mi vyvrátila i vaší bývalou info o nedostatku vakcíny pro Rusy. Ba naopak, sdělila, že je jí dosti, ale její okolí se do vakcinace moc nežene a to, se stejnými důvody, jako u nás...

2 1
možnosti
JZ

Nic nevyvrátila, jsou v Rusku oblasti i podle ruských zdrojů, které jsem uvedl, kde mají vakcín málo. Netvrdím, že na Sibiři jich nemají dostat a jinak zase vraždíte černochy. :-)

1 0
možnosti
JV

J60i89r59i 18V37r61a37b41e22c

20. 4. 2021 13:19

Horsi je, ze si Cesko dovoli Putinoveho "zamestnance" mit jako prezidenta ve sve zemi.

12 2
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,16
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz