Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P94e82t73r 79N24e13d23v40ě82d

17. 5. 2021 19:38

No, na to, že pan Plánička nebyl v inkriminovaném roce ani jedničkou v Motoru a chytal dokonce vítězný zápas v rusku... ....no a pominu, že něco obdobného nezmínil ani Holík, ani Pospec, ani nikdo jiný, vypadá to, že jste si zase příběh trochu přibarvil. ...Proč?

2 2
možnosti
JZ

Holík nehrál v Motoru.

0 0
možnosti
Foto

Pokud Vás to potěší, tak nám, československým studentům 70. let na moskevské filmové univerzitě VGIK nadávali do kolaborantů, kvůli roku 1968.

Jenže tuhle odvrácenou stanu mince (a že těch odvrácených stran bylo), nikdo nevidí.

0 0
možnosti
VV

Nic proti vam pane Faltyne, ale proc vam to mame verit. Tady je tolik komunistu kteri tvrdi ze nikdy nebyli ve strane. A kdyz jim to nekdo vytkne, brani se slovy dokazte to.

Smim tedy jejich mluvu pouzit?

Vite porad mi neni jasne jak se ti ceskoslovensti studenti dostali do Moskvy. Nedovedu si predstavit ze by prumerny nebo dokonce vynikajici student bez politickeho vlivu sel amohl jit studovat na cokoliv do Moskvy.

2 0
možnosti
JZ

Takže pane Matuško, urazil jste mého kamaráda. Buď se omluvite, nebo končite v diskusích.

1 0
možnosti
Foto

Soudě podle vašich reakcí, jsem asi spíše urazil vaši ješitnost, než vašeho kamaráda.

A reakce mi připomínají Rusko, které nás taky za pravdu zařadilo mezi své nepřátele.

P.S. maximálně tak ve vašich diskuzích, nebo chcete žalovat???

2 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JZ

Jenomže Matuško, tohle je pravda.

0 1
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,97
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz