Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

... a porad bude dost tech, kteri uveri...

souhlas. velky souhlas s Vasim blogem

diky za nej

14 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
9 1
možnosti
Foto

I91v31o 38C81i36l22i65c36h

21. 7. 2021 3:33

Koukám, že mne blokuje ;-D Nejspíš jsme se už na Twitteru dříve setkali ;-)

1 0
možnosti
MB

Podobných případů zneužití bylo více, proto rodina pana Lasici zveřejnila informace o úmrtí a učinila snad i nějaké prohlášení. Vy ovšem zase zneužíváte hloupého tweetu kandidáta do rady ČT ke kopnutí do politických oponentů. Ale co už. Nicméně s Vámi souhlasím. Je to opravdu za hranou.

1 0
možnosti
JK

Samozřejmě souhlasím. Velmi dobře napsáno. Co mě nepřekvapuje, je že toho darebáka podporuje SPD a komunisti. Ti nikoho normálního ani podporovat nemůžou. Spíš mě udivuje podpora ANO. Byl bych rád, aby se pan premiér během soustavné samochvály vyjádřil jasně i k této lži. Svoboda názoru je jedna věc, ale úmyslná lež a manipulace lidí, nemá se svobodou slova nic společného.

9 1
možnosti
RK

ANO podporuje kandidáty svých koaličních partnerů.

6 0
možnosti
IB

pořád někdo dezinformuje. O dezinformaci k úmrtí ML se psalo a diskutovalo už jinde. Mně osobně třeba vadí tato dezinformace níže. Nebudu nikoho nenávidět, když vím, jak se věci mají, prostě si řeknu, že tu zprávu napsal zaplacený blbec a můžu se tomu zasmát.

„Bartoš rozdává drogy.“

2 1
možnosti
AN

A70l50e74š 17N58o27v53á74k

21. 7. 2021 8:09

-objevilo se nám tu takové ošklivé slovo..."dezinformace".

- a to říkají všichni?

-všichni.

-...

-ano, i Bittnerová...

0 0
možnosti
Foto

Karma.Tohoto ubožáka podporují v jeho ambicích SPD,ANO a komunisté....stejní lidé kteří zvolili Lipovskou.Pry bude líp...

20 1
možnosti
TB

Bohužel vždy se najde někdo "chytrý" kdo ví jak co bylo a proč .8-o8-o;-O

2 0
možnosti
Foto

Tentokrát s Vámi souhlasím bez výhrad.R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,19
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz