Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GC

Jen chci pripomenout, ze vztahy mezi temito staty nebyly vzdy tak vyhrocene. Za saha Pahlaviho mely oba staty normalni diplomaticke vztahy, ktere nebyly preruseny ani po Sestidenni valce v roce 1967- sah tehdy pouze lakonicky prohlasil “ ...ale my nejsme Arabove. “ Vztahy prerusil az teokraticky rezim v roce 1979.

3 0
možnosti
JZ

Děkuji za doplnění pane Codře, je to tak, jak píšete. :-)

1 0
možnosti

R^

Dík za cenné informace!

:-)

1 0
možnosti
RC
JZ

Děkuji Refaeli. Nejsem teď na FB, ale můžeš se mi ozvat na mailu. :-)

0 0
možnosti
LT

Pane Zieglere, článek je hezký, proti němu nic nemám. Jen dva postřehy.

Právem byli diskvalifikováni a já bych byl pro, aby byly velmi přísně trestány země, které všechny země, které systematicky diskriminují Izrael při sportovních zápoleních.

Zdroj: https://ziegler.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=773800

Mám pocit, že se vám tam vetřela chybka, nedává to logicky smysl. Ale to se stane, člověk prostě už myslí dopředu co bude psát a slovo se vetře tam, kde by být nemělo.

Nu a druhý postřeh s tím souvisí. Není snad zbytečné rozlišovat, zda ty země diskriminují Izrael, nebo někoho jiného? Prostě diskriminují a tím to hasne. Jsem pro potrestání, ale takto mi to přijde, jako by jste říkal, že to je větší prohřešek, než kdyby diskriminovaly někoho jiného. Byť tuším, že jste to tak opravdu nemyslel.

0 0
možnosti
Foto

Tímhle článkem jste mě nadchl. Jen houšť. Jste výborný publicista. R^

6 0
možnosti
JZ

Děkuji, ale zase moc nepřehánějte. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Díky za tento článek, Jene.

5 0
možnosti
JZ

Také děkuji za pochvalu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz