Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Ano. Trikolora by zasloužila propadliště dějin.

5 4
možnosti
JZ

A taky ho dostane.

2 1
možnosti

Ukrajina je člen NATO nebo proč ji zmiňujete?

4 1
možnosti
Foto

Že nám těch "spojenců" už pomohlo.

9 1
možnosti
JZ

Líbí se mi reakce jistých diskutujících, kteří si neví rady, a zoufale melou prázdnou slámu. ;-D

3 3
možnosti

Domníval jsem se, že postfaktická doba znamená to, že jsme se odklonili od Pravdy ke lži. Ale František Koukolík nás nedavno na ČT upozornil, že postfaktická doba je mnohem horší v tom, že lidé žvaní bez ohledu na pravdu, ale i bez ohledu na lež! Žvaní a je jim jedno, o čem! :-)

1 0
možnosti
PS

P69e33t17r 26S41u57s46k58e

6. 10. 2021 11:45

Jen si nějak nedokážu vybavit, která ze zahraničních misí byla pomocí napadenému členskému státu NATO.

Ale pravda, mohli jsme pomáhat Turecku, zapojenému do války mezi Azery a Armény, případně vraždit Kurdy v Sýrii.

Oproti Němcům a dalším členským státům nemáme žádnou koloniální minulost, ani jsme se nezapojili do žádné genocidy. Takže bychom si jednu střihli?

7 3
možnosti
SL

Pokud vím, tak za napadeného byly prohlášeny USA po útoku Al Ka ́idy.

5 0
možnosti
JN

J70o67s80e31f 62N71i29k28l

6. 10. 2021 11:42

RvRvRv To je zatím nejhorší slátanina, kterou jsem od vás četl.

7 6
možnosti
VF

Flagelanti, kteří se exhibují a ukájejí na výrazech typu "čecháčci si svůj Mnichov zasloužili" jsou vskutku mimořádní. Líbat sudeťákům zadnice je totiž právě v módě.

16 8
možnosti
PK

No, mě vyšla volitelnost u dvou partají, právě u té vámi kritizované Trikolory a pak Přísaha. Ať si každý rozhodne dle své vlastní úvahy.

6 2
možnosti
Foto

Tyhle dva spolky k Vám pasují na 120%. ;-D

5 8
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,90
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz