Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Plný souhlasR^.

Já z toho pirátského ZAMINI mám dost hrůzu.

10 0
možnosti

Včera jsem toho bulikojdního piráta viděla "hovořit" v TV. Naprostá katastrofa, to bude ostudy...........

3 1
možnosti
EK

Tentokrát s vámi souhlasím, Lipavský jako ministr zahraničí je tragédie. A tragéd Fiala jen sklopí uši a bukanýrům ustoupí.

9 3
možnosti
KT

Ve včerejším Právu o tom mluvil Kupka z ODS, předpokládá, že významnou roli v zahraniční agendě bude mít právě, jak Vy říkáte, tragéd Fiala, což jsem já pochopil tak, že Lipavský bude jen, co se zahraniční politiky týká, ve vládě vcelku bezvýznamná postavička.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,01
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz