Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J62a92n 14V11ě48r40n91ý

16. 11. 2021 17:13

Nakolik je nadávání na české dráhy v této zemi velmi oblíbenou volnočasovou aktivitou, nevidím občas ten důvod.

Každému dopravci se může stát nějaký problém a při ceně jízdenky si myslím že nejde jinak než to prostě přežít.

Jako takovou třešničku, vzpomněl jsem si u článku na nějakého pana Doktora, který na celé nádraží vykřikoval jak už nikdy nejede s dráhama, protože na koleje spadly větve kvůli vichřici a spoj nepokračoval dále. Ano, vlaky jiných dopravců zřejmě umějí létat.

1 10
možnosti
MV

Takova hodne podobna situace, nevycucnute jimky a vetve na koleji, co? ;-)

7 0
možnosti
JZ

J14a90n 31Z78i71e64g24l89e13r

16. 11. 2021 17:02

Koukám, že PR squadra Českých drah vyhlásila nejvyšší pohotovost. ;-D

5 1
možnosti
BG

Koukám, že PR squadra RegioJetu vyhlásila nejvyšší pohotovost tím, že jste napsal článek kritizující ČD a okořenil jste to historkou, že se Vám v RegioJetu nic takového nestalo. ;-D

1 2
možnosti
JS

Rovnice je jednoduchá, za málo peněz málo muziky. Říkáte odpovědný pracovník zapomněl vypustit, tak o tom silně pochybuji, že zapomněl, buď to na fekální kolej nestačili přistavit a nebo tam žádný odpovědný pracovník nebyl, ono za ty platy mají dráhy stále problém s nedostatkem zaměstnanců a když poberou něco z úřadu práce, tak to jsou různá dej bože lehko a po několika měsících stejně odchází, potřebují jen pro úřad práce vykázat snahu, nic víc.

2 0
možnosti
JZ

J69a71n 70Z35i39e83g25l12e49r

16. 11. 2021 16:20

Aby bylo jasno, kritikou Českých drah nehájím ostatní dopravce. Je dobře možné, že kdyby mezi ČB a Prahou jezdil někdo jiný, že budu kritizovat jeho.

0 0
možnosti
BG

No ale i to bylo předmětem mého komentáře. :-)

0 0
možnosti
PP

Že vy jste se s ČD nerozešel v dobrém?;-) Ne dělám si legraci. Ale fakt je ten, že tady si naši dopravci nemají co vyčítat. V létě jsem jel s Leo Expresem z Prahy do Košic a už po půlce cesty toalety vypadaly tak, že by si tam i prase bradavičnaté odmítalo stáhnout gatě. Opravdu mi bylo líto té úklidové čety, která se odvážně v Košicích vydala tu katastrofu zlikvidovat. A na zpáteční cestě se stejným dopravcem to bylo nemlich tak. Ono by i cestujícím nezaškodilo trochu ohleduplnosti.

Co je to platný, když vlak vyjede uklizený a vyvoněný, když v něm není dost personálu aby ten stav udržel i během cesty.

8 0
možnosti
JZ

J79a82n 33Z93i39e26g38l61e43r

16. 11. 2021 16:00

Já jsem pracoval pro ČSD a nikoliv pro ČD. :-) Takže jsem se s nimi nemohl rozejít ve zlém.;-D Přes všechny problémy je kultura cestování ve vlacích vyšší než za komunistů. Tehdy byl zázrak, když v údajně špičkových vlacích, kterými měly být expresy Slovenská strela či Brněnský drak, byl zázrak, že na WC tekla voda. Toaleťáky, ručníky, mýdla nebývaly vůbec.

2 1
možnosti
BG

Dopravci si nemají navzájem co vyčítat. Ale není to samozřejmě jen o nich, ale o cestujících. Třeba toaleta nebyla plná, ale neskutečně zaneřáděná. A kdo tyhle cestující špíny má vychovávat? To má dopravce po nich pořád uklízet? Jízdné se zdražuje taky kvůli tomu, že jsou vynakládány zbytečně velké prostředky na údržbu takového prostoru. Protože se někteří cestující neumí chovat.

Dnes jsem jel RegioJetem a takovou špínu jsem neviděl ani na zapadlých lokálkách. Tak jsem si na své rezervované místo ani nesedl. O toaletě ani nemluvím. A úroveň vozu samotná. Kdyby neměl zásuvky, myslel bych si, že jsem zpátky v 70. letech.

Čím ty České dráhy chcete nahradit? Kterého dopravce byste si na některých spojích místo nich představoval? Ať už si tam představíte kohokoliv, s chováním některých dobytků by ty vozy vypadaly úplně stejně špatně.

4 1
možnosti
JZ

J11a85n 94Z97i41e34g78l67e89r

16. 11. 2021 15:11

Takový dopravce, který nabídne kvalitní služby. A nesvádět pochybení na cestující, to je to nejjednodušší.

1 4
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz