Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Tohle je největší blbost co čtu. Nebudu se opírat o obezličku , sice nemám rád Babiše. Vláda přidala nejvíce u hasičů, policistů, zdravotníků. Sundáme jím platy? Paradoxně Honzo kritizuješ něco, co vytvořila vkládá Topolánka. To jsou úřednická místa.

10 0
možnosti
JZ

Paradoxně Martine mně vyšši platy u zmíněných kategorii nevadí. Ale zmrazeni platů statních zaměstnanců je nutnost. S tím se nedá nic dělat.

0 0
možnosti
ZZ

Já jsem pro.

Pokud se nesníží kvalita a rychlost práce úředníků.

Ale znáte úředníky - zejména ty ministerské !

;-D

0 0
možnosti
JD

Pane Zieglere, jak dlouho jste tam vydržel pracovat? V dnešní době takové "smlouvy" nabízejí zaměstnavatelé, kteří si vždycky najdou nějaký důvod k nevyplacení 100%! Slušná firma naopak tyto výkonnostní složky snižuje.

2 0
možnosti
Foto

Tak především byl nárůst u učitelů, hasičů a zdravotníků, ale hlavně si kopněte. Jsem zvědav na úspory nové vlády. Zatím zřídili tři nové ministry, šest místopředsedů Sněmovny a zablokovali zmrazení platů Na sobě tedy moc nešetří

10 3
možnosti
DR

Ale toš. Ti tři noví ministři, stejně jako jejich aparát okolo, byť bez ministerstva, to přece budou dělat grátis. R^

3 0
možnosti
JK

Ušetřit platy se dají na úřednících, kteří chodí kontrolovat majetkové poměry žadatelů o sociální dávky. Protože si zákony vykládají podle sebe.

0 0
možnosti
Foto

R98o44m22a27n 73K69o92z53e34l

19. 11. 2021 19:52

Zrovna takovou znám a před 6 lety brala 15500 hrubého...dnes nevím kolik, ale závratné číslo to nebude.

5 0
možnosti
DR

Sám jsem stejně jako vy zvědavý, jak si s tím poradí ten politický dinosaurus na financích Stanjura.

7 1
možnosti
DR

Ale koukám, že pan autor na ty změny zcela jistě k lepšímu zvědavý není. Smysl tohoto blogu mi pak uniká. ;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,79
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz