Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DH

D81a75v31i78d 70H54o97r64á98k

5. 12. 2021 13:55

Naštěstí většina členských států OSN je rozumná, a hlasovala proti našemu nesmyslu, a jen dalších jejích 10 členů bylo podobně trapných jako naši představitelé, za které se lze v tomto případě jen stydět..

Jako obdivovatel palestinského lidu a jeho spravedlivého boje za svobodu doufám, že i díky správnosti rozhodnutí OSN se v brzké době dočkáme toho, že Jeruzalém se celý stane, i včetně tohodle kopečku, konečně hlavním městem svobodné Palestiny. A zároveň se snad naplní sen velikého přítele československého lidu pana Jásira Arafata. A podle jeho přání vyjádřeného v poslední vůli, zde konečně budou uloženy jeho ostatky.

A možná právě vhodným místem by k tomu mohlo posloužit toto místo a tento chrám.

0 11
možnosti
JZ

Nevím, jestli to myslíte vážně nebo si děláte legraci. Vím však, že některé sekty ohánějící se křesťanstvím, mají s anrisemitismem problémy.

1 0
možnosti
JZ

Mám rád Polsko a Pobaltí. Budu ale upřímný, v tomto případě mě moc mrzí, že v tomto případě Polsko, Lotyšsko a Estonsko hlasovaly proti nároku Izraele na Chrámovou horu. Co mrzí, hodně mě to štve. Rv

5 0
možnosti
JV

J30i59ř36í 19V68a29c63a

5. 12. 2021 15:25

Však vám to říkám dlouho, že EU hodí Izrael při první příležitosti přes palubu... a následný holocaust bude finální.

0 1
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,36
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz