Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JG

J31i38ř23í 94G26r65o23h

8. 1. 2022 12:01

Viděl jsem dvě série a ani jsem nevěděl že už je třetí, skvělý seriál

1 0
možnosti
Foto

Je trochu jiná. Napoprvé jsem ji úplně nepřijmul. Podruhé si ji zamiloval. Miluji tam tu arabštinu proti hebrejštině a miluji doktorku Shirin;-D;-D;-D

3 0
možnosti
JD

Na seriál se určitě podívám! Ale nejsem si úplně jistý, jestli seriálová tvorba má dokazovat. Dokazovat mají třeba novináři, kteří se Izraelem zabývají. Jinak karma a děkuji za tip!R^

0 0
možnosti
Foto

Velmi autentický seriál sledující izraelsko-palestinský konflikt. Tvůrci se s tím příliš nemažou a bohužel umírají i oblíbené postavy (aspoň pro mě oblíbené). Shlédl jsem obě série v kvapíkovém tempu a skvěle si u toho odpočinul. Casting je vysloveně fackou Hollywoodu, postavy jsou civilní a celkem snadno uvěřitelné s perfektním vykreslením obrovské psychické náročnosti práce u zvláštních jednotek. Nemohu nezmínit dvě scény, kdy se hrdinové dostanou do pasti, obklopení hromadou Palestinců, kteří vytahují nože s takovou samozřejmostí, že máte pocit jako by to byl jejich denní chleba. Obrovská vzájemná nenávist naznačuje bezvýchodnost konfliktu, druhá série je dobře okořeněná vlivem IS a lehkými političtějšími vsuvkami, které prudce zvyšují autenticitu. Skvěle zobrazený náboženský rozměr (ani moc, ani příliš), no, prostě je to dost dobrý

9 0
možnosti
Foto

Mohu jen vřele doporučit. Viděl jsem všechny tři série a je to skvělé a mimořádně autentické. A dost objektivní. Žádná protipalestinská vymývárna. KarmaR^ PS. Rozhodně shlédnout v originále s titulkami, habíbi.

6 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz