Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

P80e85t53r 15B28u87r77i67a69n

10. 3. 2022 10:50

Kreml požádá armádu o informace ohledně leteckého útoku na porodnici v ukrajinském Mariupolu.

"Jak si stojí naše armáda v boji, Sergeji?"

"Samozřejmě vítězíme, ukrajinský lid nás vítá, banderovci se vzdávají po tisících, Vladimíre Vladimíroviči."

"To vím. Ale já se ptám, jak si stojíme doopravdy."

"To nevím, nejde internet!"

7 0
možnosti
LT

Hm, tak to mi připomíná jeden, který by šel na tuhle situaci taky modifikovat.

Putin po neúspěšných pokusech obsadit Ukrajinu volá Lukašenkovi.

"Hele Sašo, ta válka se nevyvíjí tak, jak jsem si představoval, takže po tobě budu chtít, aby jsi mi zapůjčil tanky"

"No hele Vladimíre, jeden bych ti půjčit na to osvobozování Ukrajiny mohl"

"No to jsi se zbláznil ne? Já tam válčím proti banderovcům, osvobozuju ukrajinský lid proti fašistickému útlaku a ty mi půjčíš jeden tank?"

"Dobře Vladimíre, tak aby jsi neřekl, půjčím ti dva"

"Hele Alexandře, to už si snad děláš srandu ne? Já ti tu vysvětluju, jak jsem na tom špatně a ty si snad ze mne ještě utahuješ"

"No počkej Vladimíre Vladimíroviči, ty po mne chceš, abych ti půjčil všechny naše tři tanky?"

4 0
možnosti
PB

P44e56t53r 56B11u45r69i86a84n

10. 3. 2022 11:45

"Tak jsme vytvořili seznam nepřátel Ruska a vzali jsme to rovnou podle abecedy odshora dolů."

"No počkej, Vladimíre, ale my Bělorusové jsme snad vaši přátelé, ne?"

"Zatím, Sašo, zatím. Všeho do času."

4 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 3322
  • Celková karma 25,51
  • Průměrná čtenost 1807x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz