Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Není na tom nic diskutabilního. A to proto, že ten trouba zkolaboval. Měl se přeci hádat a omráčit policii důkazy. Měl samozřejmě prd, tudíž se podělal.

To ovšem znamená, žer šířil nesmysly zcela vědomě. Infarkt mu nepřeji, ale ani nechci domýšlet co a proč přál on Ukrajině.

4 0
možnosti
OF

Fanatik, nefanatik, teď je to pacient. Váš známý by se měl pomodlit za jeho zdraví.

1 1
možnosti
OF

Udávat se nemá, na tom se shodneme. Ten člověk měl zřejmě informace

z jiného zdroje. Lidé věří tomu, čemu chtějí věřit. Lepší je přesvědčovat, než udávat.

0 3
možnosti
ST

"Ten člověk měl zřejmě informace z jiného zdroje."

8-o:-/

4 0
možnosti
KT

Dnes mi podobný nesmysl přistál v mailu. Moje bývalá kamarádka rozesílá "pravdivé a potvrzené" informace o zločinech ukrajinských nacistů na vlastním obyvatelstvu. A píše nám všem, že doufá, že ji jako přátelé neudáme. Já ji neudám a další přátelé asi taky ne, ale do smrti ji nechci vidět, protože se mi z ní obrací žaludek.

9 0
možnosti
JZ

Já už si nejsem jistý, co bych udělal.

0 0
možnosti
JL

Pobavilo mě to. Ano, není to ode mě hezké, ale když někdo prudí a nemá na to, tak a ť to nedělá na veřejnosti - může to vykládat manželce nebo mamince.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,82
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz