Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Ukazuje se, že výhrady Miloše Zemana ke jmenování pana Lipavského byly plně na místě a že pan premiér Fiala neplní svůj slib, že pana Lipavského ohlídá. Myslím, že by z toho měl vyvodit jediný možný závěr a na zamini posadit někoho jiného...

Vám karma...

31 7
možnosti
PK

Šéfa diplomacie si představuji skutečně podstatně jinak, než stávajícího, který tam v ministerském křesle sedí....

12 1
možnosti
LC

Je to prekérka, co? Taková skvělá vláda a teď tohle. BTW, za zahraniční politiku neodpovídá Lipavský, ale vláda. A Fialovskyj také něco, ohledně Lipavského a zahraniční politiky, sliboval.

7 5
možnosti
JZ

Pořád lepší, než vláda minulá. :-)

7 7
možnosti
JV

R^

Já jen dodám, že Lipavský neměl jako ministr ani začít, poněvadž jeho propalestinské, tedy proteroristické postoje jsou dlouho známy.

Překvapuje, že premiéra Fialu to nechává zcela chladným.Rv

23 2
možnosti
MV

" Překvapuje, že premiéra Fialu to nechává zcela chladným. " Ten to musí nejprve promyslet, pracovat na tom, několikrát rozpažit ruce a nějaké reakce se od něj možná dočkáme.Rv

6 2
možnosti
Foto

Musím přiznat, že Lipavský mi hodně vadí. KarmaR^

25 2
možnosti
JZ

Prosím Refaela Chvátala o zveřejnění na FB v proizraelských skupinách. Děkuji. :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz