Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

.....no, takže vlastně píšete skoro to samé jako pan Nožička ;-)

2 3
možnosti
PK

V tomto ohledu půjdu klidně i o kousek dál. Nechci tyhle propagátory rusáckého režimu vidět nejen v Českém reprezentačním dresu, ale už ani v dresu Českého hokejového klubu.

Ano, uvědomuji si, že nemám nejmenší právo majitelům klubů nakazovat, koho smějí v budoucnosti zaměstnávat, ale tohle je pro mě osobně jako cejch, kterého se jednotlivec zbavit nemůže.

Mohl si vybrat, udělal to i přesto, že informace měl. To ostatní je na jeho svědomí.

Já ovšem odmítám vzít za své, rozuměj fandit něčemu, co se sníží k tomu, podobné lidi zaměstnávat.

Je to radikální postoj? Nevím. Snad to tak někdo může brát. Ale je to můj názor, za kterým si stojím.

13 0
možnosti
RK

Sednout si na střídačku, nad kterou je nadpis podporujeme Putina, vyžaduje velkou dávku amorálnosti.

22 0
možnosti
JZ

S tím Radku souhlasím. :-)

1 0
možnosti
PD

P55e77t57r 71D68r41a69p30a95l

29. 7. 2022 10:19

oni si ti hráči neuvědomují, že splní roli užitečných...pro ruskou propagandu

11 0
možnosti
Foto

To je stejné jako, že za to ruští sportovci nemohou. A kdo za to vlastně může? Když se Putin opírá o masový souhlas obyvatelstva s jeho zločinyR^

16 0
možnosti
JK

Já bych nezakazoval ani tu repre, podobné "události" je společnost schopná recyklovat sama, nepotřebuje na to tabulky, normy či zákazy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,81
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz