Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Proboha, to už je tak trapné, že to nemá obdoby. Plné košíky majíé lidé proto, neboť si nakupujou na týden dopředu. Taky mám kvůli toho plný košík.

8 1
možnosti
Foto

To je skutečně slabý argument pana Zieglera. Důležitější by asi bylo se podívat, zda v nákupních košících-vozících mají lidé nezbytné věci pro život nebo blbosti jako jsou čipy, velké množství nekvalitních sladkostí atd. V Česku je moc tlouštíků a obézních lidí. :-(

Já do supermarketu nechodím, ale nakupuji tam přes internet. V posledních měsících se mé útraty u toho internetového supermarketu dost zvýšily a to ze dvou důvodů:

a. Je inflace.

a. Trvanlivé věci nakupuji do zásoby, protože očekávám, že za čas budou ještě dražší. Doposud se mi to vyplácí. Nesyslím moc, ale zásoby těchto věcí mám v průměru zhruba na měsíc.

1 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,97
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz