Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pochopím leccos. Rozumím podnikatelům, kteří padají jak mouchy. Zejména v době Covidové a nyní, kdy inflace a zejména ceny energií drtí nás všechny.

Ale svádět na špatné vlády to, že jsem idiot který nezaplatí jízdenku na autobus, je dost trapné.

Nakonec na tom všem nejvíc nechápu ty inteligenty, kteří konkrétně na účet MANŽELKY tohoto šmejda, naposílali skoro půl milionu korun. To už musí být totální loboTomici od Tomia. :-)

Kolik z těch peněz asi šlo na přípravu demonstrace a kolik asi ukradl tento "podnikatel"?

No, má v této věci jednání u soudu. Jsem docela zvědavý, jak dopadne.

A je to právě jeden z tisíce, kterému tyto problémy upřímně přeji. Tomu totiž nejde o nějakou svobodu, Ukrajinu či válku. Takový to zkouší jen proto, že se vždy najde hlupák, který ho finančně podpoří.

Ostatně Peterková, Tušl...ti také mají všude uvedené své bankovní účty. Nechápu, co od nich ti lidé, posílající své peníze, očekávají.

Vám tradičně karma, byť zrovna u tohoto příspěvku bych zrovna čekal, že budete daleko ostřejší. Tak jak umíte a jak mě s tím jinde docela štvete. :-)

17 0
možnosti
PK

To jednání u soudu...ozval se insolvenční správce a pravděpodobně bude žádat nějaká vysvětlení, ohledně těch darů od hloupých lidí.

7 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,17
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz