Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Upozorňuji, že tento blog není o očkování, takže jakékoliv takové připomínky jsou mimo téma.

0 0
možnosti
PC

Ano, blog není o očkování. Ovšem pokud jsem zastáncem nenásilí, pak je přece nemohu tolerovat v NIČEM!

1 3
možnosti
HH

Bez důkazů nalepkujete, bez důkazů tvrdite, že s jednalo o Ukrajinku. Kam to klesate?

Měl jsem za to, že si vždy vše ověřite. Najednou nic.

12 8
možnosti
JZ

Mám informace, že se jednalo o Ukrajinku. Ale to není tak podstatné. důležité je, že zfanatizovaní šílenci se pokusili lynčovat mladou ženu.

5 1
možnosti
Foto

Na demonstraci citajici 70 az 100 tisic lidi nebyl zadny konflikt, krome tohoto. Kamera se tam dostala proto, ze lidi sami prerusili projev a jak demonstrujici tak organizatori volali sami policii nebo ostrahu, aby provokatera odvedl. Sel byste doproprostred demonstrace proto Babisovi vykrikovat do davu, jak je Babis skvely? A pokud ano, jiste byste se dockal nadavek a byl bystw rad, kdyz by lidi zavolali ostrahu, aby vas bezpecne vyvedla z davu.

Nenavist sirite vy. Chcete sem zkopirovat vase clanky schvalujici ostrakizaci neockovanych a vase ponizovani neockovanych? Ted delate zase to same.

11 16
možnosti
JZ

Na demonstraci na sv. Václava bylo kolem 30 000 lidí, adleko méně než 3. září. Potvrdili mi to očití svědci ale demonstrace přece nebyla za Rusko, ale za energie. Nechápu, proč vadila Ukrajinka. Nenávist tady šíříte vy, když hájíte lynčování mladé dívky. Jak už jsem psal, na demonstraci proti Zemanovi přišel Zemanův příznivec a nic se mu nestalo.

11 7
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 25,99
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz