Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

Je to vase vysostne demokraticke pravo, tak proc ne,

2 0
možnosti

Ode mne se pochopení nedočkáte. Když už holt jsme parlamentní demokracie a máme přímou volbu prezidenta, měl by se každý přičinit o to, aby se na tento post nedostal nějaký další Zeman.

9 1
možnosti
JD

R^

Také jsem opakovaně přemýšlel, že české království mívalo lepší úroveň než české parlamenty s prezidenty, ale vybral jsem si mezi nejlepšími kandidáty, za které považuji Pavla Fischera a generála Petra Pavla. Bohužel nikdo z nich neuspěje v prvním kole a bude se muset utkat s Andrejem Babišem. To se teprve zdvihnou hnusná stavidla žumpy!

:-)

1 0
možnosti
JL

Pane Simku,kdy to ceske kralovstvi bylo? Posledni cesky kral byl Franz Dobrotivy. Abdikoval 1848

0 0
možnosti
JN

J12o79s54e47f 51N89i25k56l

13. 1. 2023 16:48

Ti budou koukat, až tu obálku otevřou. Konečně jste jim to natřel...;-D

0 0
možnosti
MB

Josefe vážně - nechť každý volí koho chce. Garibaldi lezl po barikádách, co se ženy načekaly. Rovněž poměrně známí nelenili . Komedie u urny :

Géniové jsou již tedy dva! Okamura už zvolil TOP 09 Růžičku do Senátu. Janeček rovněž - nenechal propadnout svůj hlas. V 1 kole podpořil generála Pavla. Škrtat a psát si tam může co chce. Volební lístek s kandidátem v urně?= Je platný. To zase matka Slunce byla v divném postavení s Merkurem, chápu ... :-) (viz zprávy)

4 0
možnosti
Foto

Rozumím tomu plně.... čekám až doroste princ následník, ten je mi hodně sypatickej a má nás rád....

2 1
možnosti
MB

Jane, no tak Žijeme v nějakém systému. Tradice jsou hezké. Nevím, u benzinové pumpy mi za pazourek - sekyrku,asi do nádrže. nedají. Já se právě od voleb vrátil. Blbě vidím, málem jsem jim povalil urnu! Pravda, nejsem šlechtic. Pořád si ovšem myslím - zachoval jsem se šlechetně. Prostě, byl volit ... :-)

7 0
možnosti
JZ

Děkuji Jaroslave.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3318
  • Celková karma 26,01
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz