Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za informace o Tušlovi a karmaR^

2 0
možnosti
JZ

Děkuji Jaroslave.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

KP

Váš by pane Zieglere neměli trestat za nic i kdyz.Vase nenávist ke všemu ruskému překračuje všechny rozumné meze. Vás by měli vystavovat jako raritu podobnou např. dvouhlavé mu teleti

15 8
možnosti
Foto

A co vaše nenávist k Rusku?

2 13
možnosti
JZ

Pěnkavo a Petříku, opatrně s Vašimi slovy. Já mám Rusy rád, stýkám se s nimi, pracuji pro ně a dělám s nimi rozhovory. To je snadno doložitelné a těžko se budu stýkat s Rusky, kdybych je nenáviděl. Stačí jen trochu zapojit logiku. :-) To, co jste napsali by mohla být brána i jako urážka na cti. Já jsem však velkorysý a nezajímáte mne.

Jinak pro příště oba dva. Vaše příspěvky jsou mimo téma a netýkají se blogu. Platí pro všechny. :-)

5 0
možnosti
Foto

Měli by zavřít i Klause. Je s ním klip, kde hovoří také jinak, než je oficiální verze.

3 3
možnosti
Foto

Už to bylo na cvokhaus?

2 0
možnosti
MP

Jenom proti Ukrajině nebo za nenávist jako takovou? Nenávistí škodí každý především sám sobě.

4 0
možnosti
JK

Naprosto souhlasím, výborně napsáno. Podpora terorismu a schvalování genocidy nemá se svobodou slova nic společného.

9 0
možnosti
Foto

Zavírat lidi za názor, to tu už bylo.

A byla to doba, na kterou moc hrdí nejsme.

10 2
možnosti
JZ

Zá názor nikoliv, za výzvy k nenávisti jsou tresty nutné.

3 0
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,95
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz