Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Souhlas R^ Jedna věc je odložení případu a druhá - potrestání viníka, když se po mnoha letech objeví jasné důkazy.

3 0
možnosti
MP

Teď jsem právě četl povídku "Concrete evidence" od skotského autora Iana Rankina, kde byl pachatel vraždy odsouzen na doživotí a to po podstatně více než 20 letech. Asi tam to časové omezení nemají.

2 0
možnosti
MP

A jo, Vy to tam o těch anglosaských zemích píšete. Pardon, to jsem při prvním čtení přehlédl :-).

2 0
možnosti
MK

Mezi politiky a asi ani mezi justici není po takové změně zákona poptávka.

Bohužel.

2 0
možnosti
  • Počet článků 3317
  • Celková karma 26,30
  • Průměrná čtenost 1810x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz