Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Vidím, že jsem trefil hřebíček na hlavičku a potrefené husy kejhají o 206. ;-D

1 7
možnosti
MK

Tvůj dojem a klasické dogma libtariánů. Kritizují mě, mám pravdu. Aniž se zamyslí nad tím, proč je ostatní kritizují. Nějaká sebereflexe nula. Asi bych nechtěl žít tvůj život v sebeklamu vlastní dokonalosti a neomylnosti.

14 1
možnosti
MK

Zrovna Prodaná nevěsta je odrhovačka a možná proto se líbí, ale z hlediska kvality je to na spodku všeho co Smetana zkomponoval. A co se týče potravin? Myslím, že lidé nadávají správně. Není to tak dávno, kdy se ukázalo, že ty proklamované farmářské obchody nabízí zboží, jako by od farmářů a přitom to byl dovoz z Polska. Podobné to bylo, když Česká obchodní inspekce navštívila farmářské trhy. Docela mě zaráží, že v Německu koupím kvalitní hovězí od farmáře za cenu v supermarketech, zatímco u nás v těch "farmářských" prodejnách je pomalu tak drahé jako argentinské hovězí. Mimochodem. Nedávno jsem kupoval hovězí (Angus) přímo od farmáře, který má porážku, za 250 korun za kilo. Ve farmářském obchodě ve ValMezu cena 460. V Německu 320. Co se týče křenu, tak to je plevel, kterého se nejde skoro zbavit. Doma jsme při zabijačce zašli na zahradu a rýčem vyryli tolik křenu, že by to stačilo pro vesnici na rok. Doma ho mám v sudu a dám každému, kdo bude chtít zadarmo. Platit za plevel je zvrácené. Ostatní zeleninu mám ze zahrady. Včetně rajčat, paprik. A po pravdě, když obchody nabízí zimě rajčata za 60 korun a papriky za stovku, tak je zase někde chyba, když v Itálii vyjdou rajčata výjdou na 40 korun a jsou to rajčata a ne ten humus bez chuti z Nizozemí.

Mně by jen zajímalo Honzo, co ty jsi sám v životě udělal, mimo kritizování ostatních. Nazýváš ostatním kdo věci vidí jinak než ty čecháčky, ale sám si čecháček jak vyšitý, který dohlédne maximálně na dno sklenice vypitého piva. Jediné co umíš je kopat do druhých a kritizovat, aniž se někdy zamyslíš nad tím, proč lidé nejsou spokojeni s tím, či oním. A jsi přesně ten typ člověka, co si myslí, že je lepší než ostatní. Nejsi. Jsi jen další z řady zakomplexovaných, který si sám tímto snaží dokázat, že je lepší.

30 1
možnosti
Foto

:-) Profipsavec se přece musí dobrat ,,kýženého", bytˇ POMOCÍ OSLÍCH MŮSTKŮ;-)

4 0
možnosti
VK

Makat dobře a více by měli hlavně poslanci a státní zaměstnanci. Dnešní idnes

přinesla informaci , že 11000 lidí čeká na vyřízení důchodu. ČSSZ nestíhá.

Evropská komise hrozí ČR pokutou, protože 4 roky poslanci nejsou schopni

zavést evropské směrnice do naších zákonů. PS ČR nestíhá. To není makání.

1 0
možnosti
Foto

Netýká se to žádostí o ,,předčasné "důchody, na které vláda lidi navnadila s tím, že na tom ještě vydělají?:-)

2 0
možnosti
LH

Rád budu makat, pokud z mojich daní nebude stát podporovat hlouposti a hrábat a hrábat víc v mojich kapsách a likvidovat moje úspory...Rv

5 2
možnosti
JZ

Výmluvy, ještě nikomu nepomohly.

0 4
možnosti
Foto

R^Máte pravdu Jene, ale na popularitě Vám to nepřidá. Jenom chci dodat, my vzory nectíme, my je ztrháme a prohlásíme a podvodníky.:-(:-(:-(

Vašek

2 5
možnosti
MC

Máte naprostou pravdu!R^

2 4
možnosti
Foto

:-) Tak už s tím nadáváním autore přestańte, a začněte makat takyR^;-)

9 0
možnosti
JZ

Já to dělám, na rozdíl od jiných. Já nebrečím a nestěžuji si. :-)

0 2
možnosti
  • Počet článků 3320
  • Celková karma 25,87
  • Průměrná čtenost 1808x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz